OGÓLNE:
- Silnik : 1.9TDI ASZ - Moc [kW/KM] : 130km - Przebieg :325440 - Rocznik : 2002 - Skrzynia : 6-biegowa manualna - Rodzaj paliwa : Diesel - Drzwi : 4/5 - Wersja : Highline SPECIAL EDITION
WYPOSAŻENIE: -4x elektryczne szyby -elektryczne lusterka_podgrzewane -obniżana kiera -climatronic -alusy 15RC -Tempomat -radio silver Crest(czytnik kart pendrive itp)
PLANOWANE ZMIANY 2014-2016:: -Alufelgi 17 czarne z rantem: nie zrobione -montaż tempomatu: Zrobione -montaż dodatkowego oświetlenia bagażnika : Zrobione -montaż ledów nad rejestracje tylnią : Zrobione -regeneracja turbiny: Zrobione -wymiana uszczelki pod głowicą: Zrobione -Chip na 150-160km: Nie zrobione -zmiana pokrowców na jakies "sportowe": Zrobione -usunięcie gumy z dekorów : nie zrobione/Zrobione -oklejenie dekorów folią "szczotkowany tytan" : nie zrobione -wymiana rozrządu 2015/2016 : nie zrobione -pomalowanie LOGO na czarno: nie zrobione -dodanie neonów lub ledów pod auto : nie zrobione -wymiana kierownicy na multifunkcyjną: nie zrobione -wymiana kratek nawiewów od Polo: nie zrobione -wymiana górnego oświetlenia od skody superb lub passata W8 : nie zrobione -przyciemnienie szyb: Zrobione -pomalowanie zacisków na czerwony lub niebieski : Zrobione -regeneracja prawego tylniego zacisku(wymiana gumek) : Zrobione -zmiana radia na lepsze: zrobione -montaż copholdera przód i tył: Zrobione - Coś jeszcze dojdzie: ) (...)
2015_07_07/NOWE ZDJĘCIA:
I w sumie resztą to samo:
Zima 2013/2014
2014_07_26 Po czyszczeniu silnika:-)
A poniżej stare pokrowce i przed wieloma zmianami:
EDIT:Dawno nie uzupełniałem zdjęć aktualnych itp a troche zmian zaszło.:_ 2014_04_12 :Zmazywanie gumy z dekorów
2014_05_06: Czyszczenie EGRi kolektora dolotowego:
2014_07_23: Turbinka po regeneracji(przelatała jak narazie 8tyś i jest Dobrze:)
Przy okazji czyszczenie układu dolotowego i intercoolera:
Wymiana oringów na łączeniach(zielone i czarne(EGR)
2015_05_15: :Nabłyszczenie opon:)
2014_08: Wymiana olejów i filtrów, świec
Przygotowania do malowania zacisków:
2015_08_01: Montaż ramek Firmy JOM na licznik:
Dodam troche o kosztach: -planowanie głowicy+sprawdzenie szczelności: 150zł -uszczelka pod głowice 138zł -mechanik za naprawę 700zł(Wymiana uszczelki pod glowica, uszczelki pompowtryskow, uszczelki pompy vacum, oleju, filtrów, regeneracja tylniego zacisku)a więc myśle że cena nie jest taka duża(co prawda ja wymieniałem olej i filtry aczkolwiek nie jest aż tak drogo) -uszczelki na pompowtryski 150zł (4xsztuki) -oringi na Pompe vacum 40zł -zestaw naprawczy na zacisk tył prawy 23zł -2x ledy tył 20zł -ramka na rejestracje chrom 25zł -olej castrol edge 5W/40 Full synthetyk 147zł 5L -filtr paliwa 15zł -filtr oleju 20zł -filtr powietrza 28zł -filtr kabinowy 18zł Razem coś koło 1700zł.
Inne koszty: -regeneracja turbiny 750zł(bez vat) -świece 130zł -przełożenie opon z zimówek na letnie(te same alusy) 40€ -wymiana wentylka 5€ -wyważenie kół 50€ -napełnienie i odgrzybienie klimatyzacji azotem 130zł -pokrywa zaworów 70zł -uszczelka pod pokrywe zaworów gates 28zł -uszczelka pod pokrywe zaworów viktor reinz 36zł -kpl oleju i filtrów około 250zł 2013r i inne Później napisze: :P
|