fenix9108 - 2015-02-06 17:51:45

Witam,

Samochód:
GOLF 4 1,9 TDI 90KM (bodajże silnik ALH)  2000r. przebieg: 235tyś.

Problem:
- Brak mocy,
- Ciężko wchodzi na obroty +2,5 tyś
- Rozpędza się do 100 w minute?! nie mierzyłem dokładnie ale bardzo długo.

Wymieniono: filtr paliwa, powietrza, paliwo ze stacji Orlen zwykła ropa

Pod spodem linki do testów statystycznych.
W forach doczytałem się że, problemem może być przepływomierz powietrza, zawór N75 (ster od turbiny), zapieczone kierownice w turbinie, turbina padła.

http://vaglog.pl/log_202801.html  ==> 11BS
http://vaglog.pl/log_202800.html
http://vaglog.pl/log_202799.html
http://vaglog.pl/log_202798.html  ==> 03BS
http://vaglog.pl/log_202797.html

Bardzo proszę o pomoc w odczycie tych danych... nie wiem jakie powinny być wartości domyślne.


AKTUALIZACJA:

Silnik 60 stopni.
Trzeci bieg i do oporu, silnik ładnie wciąga na obroty i przyspieszenie również dobre.
Nagle przy ok. 3,5 tyś obrotów nagle traci moc, tak jakby był ubytek paliwa, po tym odcięciu automatycznym przez silnik, silnik pracuje tak jakby bez turbiny, obroty wchodzą do 4k ale fes ciężko... i brak mocy. Max speed 110 km/h.. może by dalej poszedł ale straszny długi czas oczekiwania.

Na chwile wyłączyłem silnik, odpalam, gaz do dechy, wszystko chodzi prawidłowo... i znów silnik dochodzi do wyższych obrotów, odcinka i znów... jak by sterownik wyłączył turbine. Silnik chodzi ale strasznie muli i zero mocy.

Także podczas wyłączenia silnika wszystko sie resetuje. I działa prawidłowo. Czasem +2k obrotów odcina moc, czasem +3k odcina.

Linki do błędów silnika jakie wykrył VAG-COM:
songoku.kg.net.pl/1blad.png
songoku.kg.net.pl/2blad.png

sompolno.szamba-betonowe360.pl hotels-world Hotely Dijon https://www.hotelstayfinder.com/ https://www.berlin-hotel.pl