HISTORIA: A więc zacznę od tego, że jestem studentem, fotografem i tak troszkę web developerem. Szukając sobie samochodu chciałem znaleźć coś porządnego, co będzie mi służyć lata, zastanawiałem się nad A3, Ibizą, B5 FL, mk4 na który padł ostateczny wybór. Kupiłem dość fajny egzemplarz w dobrej cenie i tu zaczynają się schody... Kilka dni po zakupie wpadłem w poślizg (prędkość w przedziale 60-80km/h wilgotna nawierzchnia, zjeżdżałem z górki na biegu, bez gazu) i nabiłem się na metalowy słupek. Oczywiście większość z Was wyobrazi sobie młodego, nieodpowiedzialnego gnojka, ale spokojnie jeździłem wcześniej przez dwa lata duuużo, teraz jeżdżę troszkę więcej, bo ok 2tys. / miesiąc. Nie sprawdziłem opon podczas zakupu i też po nim, tzn spojrzałem na nie, ale nie przyjrzałem się dokładnie, co się później okazało były założone 3x ZIMA + 1x LATO. Tak nie miło zaczęła się moja przygoda z mk5 w październiku 2014, ale poniekąd dzięki temu zacząłem zagłębiać się w temacie :)
OGÓLNE: Silnik......................1.9 TDI AHF Moc [kW/KM] :........81KW / 110KM Przebieg :...............280.000km Rocznik :................1998 Skrzynia :...............manualna Rodzaj paliwa :........diesel Drzwi :....................4/5 Wersja :..................BASIC
WYPOSAŻENIE: - fotele kubełkowe - klimatyzacja - 4el. szyby - elektryczne, podgrzewane lusterka - 4 poduszki powietrzne - ręczny w skórze - centralny zamek - MFA - ABS - uchwyt na napoje - wspomaganie kierownicy - Gniazdko zasilające 12V w bagażniku
ZMIANY:
[ tutaj będzie tabelka ]
PLANY: 1) Restauracja progów 2) Naprawa oświetlenia wewnętrznego, podświetlenia klimy, lampek ostrzegawczych w drzwiach 3) Tunel z podłokietnikiem 4) Oklejenie panelu środkowego (tego co obłazi gumą i jest obudową dla klimy i radia) 5) 1/2 FIS, albo i nawet FULL FIS sport, ale nie wiem czy u mnie da się podłączyć, na razie nie zaprzątam sobie tym głowy 6) Przełącznik do świateł POLO 7) Tylne skrzydło mk5 8) Bat 9) Atrapa, może ta a`la pajęczynka 10) H7 +60% 11) H1 + 30%
ZDJĘCIA:
To na razie tyle, H5! :)
|