Witam, niedawno kupiłem sobie i sprowadziłem z Ojcem z Reichu Golfa IV w edycji Generation, auto jest w dobrym stanie śmiga aż miło lecz niestety jak na te 300 tys przebiegu pare rzeczy już sie zużyło i wymaga wymiany. Oczywiście po przekreceniu kluczyka wywałają sie same błędy o serwisie o uszkodzonym czujniku oleju, wody i poduszki. Muszę wymienić rozrząd, olej ,filtry ,olej, amortyzator prawy tył ustawić kierownice bo jest nie wyprofilowana.Moge się tu rozpisywać ale ważne autko jest piękne i jak narazie sprawne :) Golf Musiał mieć coś modyfikowane przy turbinie lub przy chipie bo osiągniecie 230 to dla niego pestka a kopyto ma niezłe słychać jak turbina syczy :0.Postaram się tutaj rozpisać mój plan pracy nad doprowadzenie Golfa do porządku OGÓLNE:
- Silnik :1.9 TDI AJM - Moc [kW/KM] :85/115 - Przebieg :308164 - Rocznik :2000 - Skrzynia :M6 - Rodzaj paliwa :Diesel - Drzwi :3D - Wersja :Generation
WYPOSAŻENIE:
- 4xAirBag - Ręczna Klimatyzacja - Trójramienna wytarta kierownica - Szyby w prądzie - Lusterka zewnetrzne w prądzie - Podgrzewane Siedzenia - 4 stalowe felgi Volkswagena razem z ori kołpakami - Siedzenia z napisem Generation - Centralny zamek bez funkcji Comfort - Radio Pioneer typu: wymień to na lepszy model - ABS - ESP - Rdza na nadkolu prawego błotnika - Skóra na recznym, mieszku i kierownicy - Fis 1/2 - Gniazdo 12V w bagażniku - Podłokietnik tylny
Zewnątrz
Wnętrze
|