Nicklewski - 2015-05-21 21:37:43

Witajcie,
mam pytanie jakiś czas temu tutaj założyłem temat odnośnie tłuczącego zawieszenia i ustaliśmy że to mogą być tuleje stabilizatora, postanowiłem że wymienię łączniki stabilizatora + tuleje gumowe i z tyłu tuleje na belce
Czy wg Was taki zestaw jest ok? Czy tuleje na belce mniej więcej odpowiadają łącznikom i tulejom gumowym czy raczej wahacze?
No ale ok na razie to zmienię.

Pytanie tylko takie czy ktoś wie w wersji GTI 1,8T z 99 roku Golf 4 jakiego typu łączniki są zamontowane? Czy możliwe jest żeby były plastikowe? Czy raczej całość metalowa? Bo nie wiem co wybrać, w sumie można zajrzeć ale to chyba standard?
Drugie pytanie czy można sprawdzić jaki rozmiar gum stabilizatora? bo są różne 21 mm, 23 mm bodajże itd..

I ostatnie pytanie czy rozchrzanione końcówki drążków mogą wpływać na komfort jazdy pt "tłuczące" zawieszenie? Bo mechanik coś wspominał że prawy może być do wymiany no ale czy aż tak końcówki drążków wpływają na zawieszenie?
Czy to raczej układ kierowniczy?
Zawsze myślałem że zawiecha to raczej wahacze, ich sworznie, tuleje, łączniki stabilizatora, tuleje tylnej belki, amory, sprężyny itd..

Może się mylę.
Dzięki za wskazówki.

mapa fotowoltaiki