bodzio129171 - 2015-08-29 16:10:02

Czesc ,witam wszyskich "Golfistów" , otwarlem ten temat ku przetrodze dla innych uzytkowników troche juz jezdzonych golfów z silnikiem 1.9 tdi z szprzegłem dwmasowym, a mianowicie o jakiego czasu jezdze golfikiem z 2003 r. z sil, 90KM+nieszczesny mod. czip który buł już wczesniej zamontowany już chyb u tzw, niemca , fajnie się to zapowiadało - wypicomany silnik-pewnie myty , wśrodku dosłownie salon z resztą na zewnątrz też, jedfzenim od 2 lat, i coś mnie podkusiło w lać mu olej 5W30  ,niestety po ziemie i po 4mc, jady,przysło tegoroczne gorące lato, golfik jak sie troche przy szybszej jeżdzie "zpocił" to olej sie normalnie goltował i zaczą wypływać najpierw z rurki powrotnej turbo , a potem dotego zniszczyłem sobie szprzęgło ,{i tam miało prawo zawieść bo orgi. szprzegło i tak wytrzymuje 250tys. km a mój ma 246tys., niestety , konsekmencje były nasępujące:wymiana kompletu szprzegła wraz z kołem dwu masowym <1600zł>, poszedł sie bujać tez orgi, uszczelniacz (simering) wału korbowgo -180zł, i wrście po zmodzreniu wym. szybo olej na właścimy do mojego przebiegu samochodu nA CASTROL MAGNATEC DISIEL 10w40 , DO PIERO wtedy i powydanych 2500zł  Vokswagen ożył, mam tylko nadzieje ze nie zamęczyłem sobie silnika<.,
i tyle zapraszam do pisania , na forum i wtym poście też podzielcie sie wrazeniami sposztrzeniami , może pytaniami odpowiem napewno , poadrawiam na koniec  SZEROKOŚCI I SZACUNKU DLA MK 4 :applause:  ;)  :)  :D  POZDRO :cool:

sompolno.szamba-betonowe360.pl Gernsbach OтeНи ЛенгериŃ