Golf IV 1.9 TDI AXR (101kM, pompowtrysk) Modyfikowana mapa, zaślepiony (wyeliminowany) EGR, uproszczony układ podciśnienia. - podejrzenie uszkodzenia pompowtryskiwacza, - wibracje silnika na biegu jałowym przenoszone na całe nadwozie (bardziej odczuwalne na zimnym silniku, drgawki cykliczne co kilka - kilkanaście sekund) i kierownicę, - po dodaniu gazu na biegu jałowym i puszczeniu podczas spadania obrotów również występuje mocniejsze, odczuwalne zadrganie silnika, - po przekroczeniu 180km/h samochód wpada w tryb awaryjny, pojawia się błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -
DYNAMICZNE: Grupa 001: http://vaglog.pl/log_264493.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264494.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264495.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_264496.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_264497.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_264498.html
STATYCZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_264629.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_264628.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264630.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264631.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_264633.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_264632.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_264634.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_264626.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log_264627.html
BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_264641.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264643.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_264642.html
Wymieniona dwumasa i dolna łapa, wykluczone zużycie poduszek. Dzisiaj samochód zawożę na wymianę rozrządu i uszczelniaczy na pompowtryskach oraz regulację i chciałbym się zorientować, czy jest konieczność oddania pompowtrysku (jeśli tak, to którego?) do sprawdzenia na maszynie przeznaczonej do tego celu.
|