konrad podkarpacie - 2016-06-01 08:27:03

Golf IV 1.9
TDI
AXR (101kM, pompowtrysk)
Modyfikowana mapa, zaślepiony (wyeliminowany) EGR, uproszczony układ podciśnienia.
- podejrzenie uszkodzenia pompowtryskiwacza,
-  wibracje silnika na biegu jałowym przenoszone na całe nadwozie (bardziej odczuwalne na zimnym silniku, drgawki cykliczne co kilka - kilkanaście sekund) i kierownicę,
- po dodaniu gazu na biegu jałowym i puszczeniu podczas spadania obrotów również występuje mocniejsze, odczuwalne zadrganie silnika,
- po przekroczeniu 180km/h samochód wpada w tryb awaryjny, pojawia się błąd 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - -

DYNAMICZNE:
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_264493.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264494.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264495.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_264496.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_264497.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_264498.html

STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_264629.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_264628.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264630.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_264631.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_264633.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_264632.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_264634.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_264626.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_264627.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_264641.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_264643.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_264642.html

Wymieniona dwumasa i dolna łapa, wykluczone zużycie poduszek. Dzisiaj samochód zawożę na wymianę rozrządu i uszczelniaczy na pompowtryskach oraz regulację i chciałbym się zorientować, czy jest konieczność oddania pompowtrysku (jeśli tak, to którego?) do sprawdzenia na maszynie przeznaczonej do tego celu.

www.hotels-world.pl ehotelsreviews