Witam wszystkich Czas przedstawić mojego Varianta:
MARKA: VolksWagen MODEL: Golf mkIV SILNIK: 1896 ccm (1.9) ALH MOC: 90 KM/ 66kW/ 210 Nm / Chip 124KM/286Nm MODY POD MASKA: Chip ZAWIESZENIE: gwint KONI z regulacja twardości UKŁAD HAMULCOWY: seria (przód, tył tarcze) KOLA: 18" 7,5" Audi A8 czarna perła z oponą 215/35/18 || ( Ronal "Mercedesy Patelnie" 18" 8,5") NADWOZIE: Variant WNETRZE: dekory i klamki oklejone folią w biało czarne kwiatki AUDIO: radyjko JVC(aux, usb) + JBL GT5-1204BP + wzmacniacz Blaupunkt + kondensator ROK PRODUKCJI: 2000 KOLOR: srebrny WYDECH: Pełny przelot WYPOSAŻENIE: 4 poduchy,ESP, komputer(czas pracy silnika, srednie spalania, spalanie w danym momencie itp), klima, 4 el szyby, el lusterka, centralny + alarm
Przeprowadzone zmiany: :arrow: chip (obecnie 124KM 286nm) :arrow: grill, kratki zderzaka, znaczki w czarny mat :arrow: ściągnięte emblematy z klapy :arrow: sprzecik grajacy :arrow: Alusy Audi A8 winter black pearl :arrow: emblemat TDI w grilu :arrow: słupki oklejone folią :arrow: nowe lampy Soczewkowe z Xenonem 6000k :arrow: tylne lampy zrobione na USA ,czerwone kierunki :arrow: obrysówki pomranczowe ORI oraz pomaranczowe kierunkowskazy
Auto na dzień dzisiejszy:
Co do furki to na poczatku wygladał tak:
no i niestety w styczniu przydarzył sie mały dzwonek, niestety gościu wymusił pierwszeństwo... i skończyło sie tak... :sad: :sad: :sad: :sad:
Auto trafiło do niewłaściwego lakiernika który zwalił sprawe... i niestety elementy różnią sie kolorem od reszty... (jestem w trakcie ustalania terminu do przemalowania elementów na nowo....).
Po dzwonie grill został przemalowany na kolor czarny wraz z kratkami od zderzaka i kołpakami , na chwile obecną auto wygląda tak:
[ 26.10.2010 ] Golfer wylądował na hamowni w Radwanicach w ADT Tuning. Pierwsze pomiary ku zaskoczeniu pokazały 97 KM w serii (według producenta auto powinno miec 90KM silnik ALH)
po pierwszej zmienie mapy Golf wypluł 116 KM i 260NM , ale oczywiście naniosło się niewielkie poprawki i w efekcie końcowym wypluł 124KM i 286,6NM
[ 11.11.2010 ]
Przymiarka felg. Oto efekty
[ 27.11.2010 ]
Przychodzi paczuszka z gwintem na tył FK.
[ 15.12.2010 ]
Taki mały fancik
A tak wygląda juz na aucie.
[ 15.01.2011 ]
no i dzisiaj się wybrałem do gumiarza i założyłem 2 oponki na 2 fele.
[ 17.01.2011 ]
Ostatnio fura trafila do mechanika w celu wyciagniecia i wyczyszczenia TURBO. Efekt po czyszczeniu elegancki :D turbo gwizda i sie b.dobrze wkreca.
[ 23.03.2011 ]
wczoraj przyszedl ladny pogodny dzien no i gwint zagoscil na aucie:
no i tu na felgach jeszcze polerowanych
[ 17.04.2011 ]
17.04.2011 zapadła decyzja o przemalowaniu felg na czarno :) z dodatkiem perły
a tak prezentował sie na Vag Nysa
[ 4.07.2011 ]
Variat poszledl na wymiane rozrządu oraz sie okazalo ze chlodnice od klimatyzacji oraz wody są dziurawe, wiec trzeba było ponieść dodatkowe koszty... Po złożeniu auta okazało sie ze zaczely parowac lampy, więc przy tej okazji zdecydowalem sie przemalowac je na czarno :)
W między czasie małe spotkanko z ziomkiem oraz pare fot z lotniska :)
Tutaj juz doszły obrysówki z listwą :)
i 2 foty z VAG CAMP w jelczu:
i zakończenie sezonu pod Karolinką zorganizowane przez http://www.opolskiVag.pl
i na takim SETUPIE przeleciałem przez cały sezon :) na koniec sezonu zafundowałem sobie nowe "oczy" do mojego Variata, po uporaniu sie z parowaniem ( i odpowiednią ilością sylikonu) lampy smigają :) oraz wrzuciłem xenon.
Auto na chwile obecną juz jest na zimowym SETUPIE :) szukam koncepcji na przyszły sezon.
Sorki za niedociągnięcia :) był to mój pierwszy sezon także jeszcze wiele przede mną. Dzieki za wszystkie komentarze te pozytywne oraz negatywne, wkońcu człowiek uczy sie na błędach. :)
Pozdrawiam mlodyBZG
|