lpdaniel10 - 2017-10-07 13:53:21

Witam. Od kilku dni w moim mk4 mam poważny problem. Mianowicie po rozgrzaniu silnika do temperatury optymalnej pracy, podczas jazdy auto wpada mi w tryb awaryjny. Ciągnie do ok 2000 obrotów a później totalny brak mocy. Dodam że dzieje się to przy płynnej jeździe, nie przy gwałtownym przyspieszaniu. Po podłączeniu auta pod komputer wyskakiwało kilka błędów. Był to m.in. błąd związany z zaworem n75. Kupiłem więc nowy zawór, myśląc że to problem z doładowaniem turbiny. Jadnak po wymianie problem nie ustąpił. Wybrałem się do serwisu w celu podłączenia komputera. Oto lista błędów :

(P1502) Przekaźnik pompy paliwa

(P1657) Układ klimatyzacji wejście / wyjście:
Zwarcie z potencjałem plus

(P1659) Sterowanie wentylatora chłodnicy 1:
Przerwa/ zwarcie z masą

(P1546) Zawór elektromagnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania : Brak działania

(P1549) Zawór elektromagnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania : Brak działania

(P3005) Przekaźnik dużej mocy grzania : Zwarcie z masą/

Co Wy na to? Mechanik u którego byłem na komputerze stwierdził że to problem z elektryką i problemu należy szukać w wiązce z przewodami gdzie może być zwarcie i odesłał mnie do elektryka właśnie.
Może ktoś ma jakieś inne przypuszczenia, może coś doradzić? Będę bardzo wdzięczny za jakąś pomoc. Pozdrawiam

mapa fotowoltaiki Villa duplex moderne meublée ホテル リヒテンシュタイン