Pae - 2011-11-23 10:13:13

Otóż mój problem zaczął się dziś. Wsiadłem do samochodu i jak gdyby nigdy nic pojechałem do szkoły. Nic nie zgrzytało, nic nie chrupało, jechałem spokojnie, bez piłowania silnika, bez gwałtownych zmian biegów, a autko zachowywało się najnormalniej w świecie. W szkole zaparkowałem samochód, zgasiłem i zostawiłem go na biegu 1 oraz zacisnąłem hamulec ręczny (czyli jak zawsze). Problem pojawił się później. Gdy na przerwie chcieliśmy pojechać z kumplami po kebaby, samochód nagle ześwirował. Biegi, które wchodzą to 3 i 4. Reszta, czyli: wsteczny (R), 1, 2, 5, nie wejdą choćby nie wiem co. Nie wiedząc co się dzieje, wróciłem do domu na dwóch biegach i Bogu dzięki, że nic się więcej nie podziało. Patrzyłem pod mieszek lewarka zmiany biegów i niby nic złego nie zauważyłem, prócz jednego. Nigdy wcześniej tam nie zaglądałem, ale do spodu lewarka jest przyczepiony czarny plastik i wydaje mi się, że jest ułamany, ponieważ nie jest on kwadratowy, lecz jakby miał ułamany jeden róg (z góry na niego patrząc, to lewy, przedni róg jest jakby ułamany). Jeżeli chodzi o wsteczny bieg (R), to wrzucić na lewarku wrzucę i jest na miejscu takim jakim powinien być przy ustawieniu biegu wstecznego, czyli wciśnięty do spodu, w lewo i w przód, lecz skrzynia nadal nie reaguje i wpycha mi bieg 3. Resztę biegów "górnych" (jeśli chodzi o ustawienie lewarka), czyli 1 i 5, skrzynia wrzuca również na 3, a gdy chcę wrzucić 2, to wrzuca na 4. A więc moje pytania brzmią: Co mogło się przydarzyć, jeżeli wchodzi tylko i wyłącznie bieg 3 i 4? Ile będzie kosztować naprawa takiego czegoś? Czy to coś poważnego? Co mogłoby być przyczyną tego wydarzenia? Dlaczego pozostałe biegi nie wchodzą choćby nie wiem co?

Z góry dziękuję za odpowiedzi i czekam na nie z niecierpliwością. Pozdrawiam!

Szamba betonowe z wykopem oferowane Dartmouth Grand Hotel Juba ehotelsreviews.com ehotelsreviews.com