Golf kupiony w Niemczech w sierpniu 2007 jako odtuningowana i troszkê zaniedbana seria. Prace nad autem trwaj± od wrze¶nia 2007 z ró¿nymi przerwami.
MODEL: mk4 3D GTI Exclusive
SILNIK: 1.8T ARZ
MOC: 150KM w serii, obecnie 367KM, 458Nm
KOLOR: Black Magic z Golfa 20jahre , kod LC9Z
MODY POD MASK¡
obecny setup to : turbosprê¿arka TD05 z Lancer'a Evo X GSR,wa³ki ADR, DV Turbosmart,wtryski 440cc przy 3 bar, 4-barowy FPR, kolektor wydechowy baran DIGITUN , FMIC APEXI "chinol", przep³ywka 3",filtr suchy Fujita, dolot DIGITUN, tip DIGITUN, Liqui Moly 10w60,¶wiece NGK, oil catch tank Properfekt,termostat NEUSPEED,N75 z S2,cewki TFSI. Wydech : downpipe 3" DIGITUN , przelot 2.5" custom, t³umik koñcowy custom, koñcówka wydechu schowana. Zestrojony przez GTO - Digitun.PL. Olej w skrzyni biegów Motul + Liqui Moly. Skrzynia ENJ.
Zakupione auto legitymowa³o siê moc± 194PS, program by³ robiony w Niemczech. Ta moc na chwilê wystarczy³a i zapad³a decyzja o wymianie turbinki K03s na K04-023. Uda³o mi siê zakupiæ hybrydê z wirnikami RS6. Monta¿ nowego turbo wymusi³ tak¿e instalacjê FMIC, wtrysków 380cc, zmianê dolotu na ten z TT 225PS oraz przelotowego wydechu 2.5" z downpipe 3". Tu auto legitymowa³o siê moc± 280KM.
Ci±gle by³o ma³o , nadszed³ czas na ATP GTRS Eliminator - tu by³o ~313KM. Ale ¿e ta turbina to nieudana konstrukcja to nadszed³ czas na :
Turbo z Evo X, TD05h-152G6-12T wersja na japoniê :
tytanowe wirniki , twinscroll. Wstaje idealnie i boost do odcinki.
ZAWIESZENIE
Auto przyjecha³o na gwincie Supersport'a , na moc 190KM to wystarcza³o, ale po wsadzeniu wiêkszej suszarki , podczas przyspieszania z autem dzia³y siê dziwne rzeczy. Nadszed³ czas na zawieszenie z prawdziwego zdarzenia : gwint KW V1 Inox Line , skrêcony praktycznie na max. Wiêksza gleba wymusi³a monta¿ stabilizatora przedniego firmy FK oraz ³±czników stabilizatora FK - seryjny tar³ o pó³o¶ki, stabilizator ty³ NEUSPEED.
Golf to wersja GTI Exclusive czyli posiada : system ABS, elektr. blokada mech. ró¿n. EDS, regul napêdu ASR, uk³. stab. ESP
UKLAD HAMULCOWY
Zaciski 4 t³oczki Porsche 911 i tarcze 312mm przód , ty³ z Audi S3 256mm. Przewody Goodridge w oplocie.
KO£A
Lato :
BBS LM 8,5x19" oraz 10x19" , 215/35/19 i 225/35/19
Zima :
BBS CH SatinBlack 8.5x19" , 215/35/19
NADWOZIE OEM+
- karbonowa maska, - karbonowe obudowy lusterek, - karbonowy daszek na tyle, - pakiet 25 Jahre (progi i zderzaki), - reflektory z wersji 25 Jahre, - znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre - zderzaki w kolorze nadwozia, - lampy z ty³u Hella R32 US, - blendy kierunków Wolfsburg Edition, - listwy drzwi w kolorze, - przebudowana klapa: usuniêta wycieraczka, spryskiwacz. Czarny znaczek VW, znaczki GTI z wersji USA 25 Jahre. - ma³e lusterko kierowcy z wersji japoñskiej. Obecnie jest zachowana symetria.
WNÊTRZE
- kierownica R32, - dekory R32, - kratki R32, - zegary i lampka z PASSATA W8, - fotele i kanapa RECARO, - ga³ka zmiany biegów z wersji 25 Jahre - kremowa podsufitka, - podstopnica oraz peda³y Audi TT, - elektryczne szyby i lusterka, - turbotimer Autogauge,
AUDIO
W zasadzie brak :) Brzêczy raz za czas Sony XAV-65 poprzez g³o¶niki PYLE.
FOTY
BBS CH :
Foty ze starego albumu :) :
|