mateusz3566 - 2012-08-06 20:26:03

witam
A więc takie pytanie czy jest z tym tyle problemów czy przebiega to sprawnie. Na różnych forach przeczytałem że to nie jest łatwa sprawa że potrzebne masę rzeczy i tu cytat z jednego:

Turbo ARL/ASZ
Waz cisnieniowy (czerwony) arl/asz
spust oleju arl/asz
linie zasilajaca olejowa (chyba ze dogniesz stara)
kawalek DP z asz/arl do przespawania
N75 podcisnieniowy
Lape podtrzymujaca turbo ASZ/ARL
Dolot do turbo najlepiej asz/arl (ale to wiaze sie ze zmiana takze przeplywki i puszki z filtrem + korekta softu)
Dolot do turbo ahf, asv, alh, axr itp.

Jeszcze gdzieś się doczytałem że trzeba cały układ ciśnieniowy wymieniać razem z tą puszką, ponieważ w AGR nie ma zmiennej geometrii prawda to ?

Lodging Belarus https://www.hotelstayfinder.com/ https://www.hotels-world.pl/