Golf 4 Klub Polska
Auto Golf IV 1.9 tdi ajm, program na około 155km i 350nm.
Brak kata, zaślepiony egr i wyłączony, wyłączony przepływomierz. Reszta seria.
LOGI z października kiedy wszystko było ok, tylko problem z odpalaniem po kilkugodzinnym postoju.
statyczne
001 http://vaglog.pl/log_188293.html
004 http://vaglog.pl/log_188294.html
008 http://vaglog.pl/log_188295.html
011 http://vaglog.pl/log_188296.html
018 http://vaglog.pl/log_188297.html
023 http://vaglog.pl/log_188298.html
dynamiczne
001 http://vaglog.pl/log_188299.html
003 http://vaglog.pl/log_188300.html
004 http://vaglog.pl/log_188301.html
008 http://vaglog.pl/log_188302.html
010 http://vaglog.pl/log_188303.html
011 http://vaglog.pl/log_188304.html
003 011 http://vaglog.pl/log_188305.html
010 011 http://vaglog.pl/log_188306.html
003 008 011 http://vaglog.pl/log_188307.html
Potem z vacum ciekła ropa, padł czujnik temp płynu więc wymieniłem czujnik temp oraz vacum na boscha 2008.
Od tamtej pory spalanie wzrosło, dymi w całym zakresie obrotów kiedy gaz jest w podłodze, problem z odpalaniem dalej pozostał. Do tego jakby auto zrobiło się trochę słabsze powyżej 150 km/h.
LOGI z dzisiaj.
basic
011 http://vaglog.pl/log_195743.html
statyczne
001 http://vaglog.pl/log_195741.html
004 http://vaglog.pl/log_195742.html
008 http://vaglog.pl/log_195745.html
013 http://vaglog.pl/log_195744.html
018 http://vaglog.pl/log_195747.html
023 http://vaglog.pl/log_195746.html
dynamiczne
001 http://vaglog.pl/log_195748.html
003 http://vaglog.pl/log_195750.html
004 http://vaglog.pl/log_195749.html
008 http://vaglog.pl/log_195751.html
010 http://vaglog.pl/log_195752.html
011 http://vaglog.pl/log_195753.html
003 011 http://vaglog.pl/log_195754.html
010 011 http://vaglog.pl/log_195755.html
003 008 011 http://vaglog.pl/log_195756.html
logi do oceny g2/g62
zimny
engine http://vaglog.pl/log_195757.html http://vaglog.pl/log_195758.html
instruments http://vaglog.pl/log_195759.html
po osiągnięciu temp 90 stopni
engine http://vaglog.pl/log_195760.html http://vaglog.pl/log_195762.html
instruments http://vaglog.pl/log_195761.html
dzisiaj na zimnym silniku pierwszy raz zobaczyłęm błąd czujnika temp w instruments:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
błędu nie dało się usunąć, ale jak rozgrzałem silnik błąd zniknął
Ostatnio edytowany przez michau (2014-12-05 17:16:06)
Offline
Ja bym zobaczył jak wałek wygląda i wtrysku podłożył ..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline