Golf 4 Klub Polska
HISTORIA:
A więc zacznę od tego, że jestem studentem, fotografem i tak troszkę web developerem. Szukając sobie samochodu chciałem znaleźć coś porządnego, co będzie mi służyć lata, zastanawiałem się nad A3, Ibizą, B5 FL, mk4 na który padł ostateczny wybór. Kupiłem dość fajny egzemplarz w dobrej cenie i tu zaczynają się schody... Kilka dni po zakupie wpadłem w poślizg (prędkość w przedziale 60-80km/h wilgotna nawierzchnia, zjeżdżałem z górki na biegu, bez gazu) i nabiłem się na metalowy słupek. Oczywiście większość z Was wyobrazi sobie młodego, nieodpowiedzialnego gnojka, ale spokojnie jeździłem wcześniej przez dwa lata duuużo, teraz jeżdżę troszkę więcej, bo ok 2tys. / miesiąc. Nie sprawdziłem opon podczas zakupu i też po nim, tzn spojrzałem na nie, ale nie przyjrzałem się dokładnie, co się później okazało były założone 3x ZIMA + 1x LATO. Tak nie miło zaczęła się moja przygoda z mk5 w październiku 2014, ale poniekąd dzięki temu zacząłem zagłębiać się w temacie
OGÓLNE:
Silnik......................1.9 TDI AHF
Moc [kW/KM] :........81KW / 110KM
Przebieg :...............280.000km
Rocznik :................1998
Skrzynia :...............manualna
Rodzaj paliwa :........diesel
Drzwi :....................4/5
Wersja :..................BASIC
WYPOSAŻENIE:
- fotele kubełkowe
- klimatyzacja
- 4el. szyby
- elektryczne, podgrzewane lusterka
- 4 poduszki powietrzne
- ręczny w skórze
- centralny zamek
- MFA
- ABS
- uchwyt na napoje
- wspomaganie kierownicy
- Gniazdko zasilające 12V w bagażniku
ZMIANY:
[ tutaj będzie tabelka ]
PLANY:
1) Restauracja progów
2) Naprawa oświetlenia wewnętrznego, podświetlenia klimy, lampek ostrzegawczych w drzwiach
3) Tunel z podłokietnikiem
4) Oklejenie panelu środkowego (tego co obłazi gumą i jest obudową dla klimy i radia)
5) 1/2 FIS, albo i nawet FULL FIS sport, ale nie wiem czy u mnie da się podłączyć, na razie nie zaprzątam sobie tym głowy
6) Przełącznik do świateł POLO
7) Tylne skrzydło mk5
8) Bat
9) Atrapa, może ta a`la pajęczynka
10) H7 +60%
11) H1 + 30%
ZDJĘCIA:
To na razie tyle, H5!
Offline
witaj, fajny golfik jaki to kolor? bo tak widze na zdjęciu nie wyraźnie, czarny? jaki masz środek (kolorystyka) wrzuć zdjęcia
Offline
para napisał:
.Maciej napisał:
HISTORIA:
Tak nie miło zaczęła się moja przygoda z mk5A nie miało być to mk4 ?
Powodzenia w modach i bezawaryjności ...
Jop, jop, dziękować
kapuch napisał:
witaj, fajny golfik jaki to kolor? bo tak widze na zdjęciu nie wyraźnie, czarny? jaki masz środek (kolorystyka) wrzuć zdjęcia
lb5n, a zdjęcia pod spodem
golf414 napisał:
Ladny kolorek ! Niezawodnoci ! A co to jest restauracja progow ?? To chodzi o naprawe si ?
Taaak, prawy próg ma już dziury, polecacie wstawiać zamienniki, czy może coś z blachy doginać? Mam dobrego lakiernika i się takimi sprawami zajmuje i mówił, że by wstawił blaszkę nierdzewkę 1mm, ale, że nie dognie jej idealnie tak samo, ale na jakiś fajny kształt.
Pozdrawiam!
Offline
Bardzo fajny kolor, mimo że całym sercem jestem z czarną perłą, to ten kolor jest konkretny
Zabieraj się do roboty i ogarniaj środek. Zabierz się za nieszczęsną gumę na plastikach Widzę, że brak też u Ciebie zaślepki w tunelu, gdzie masz złącze diagnostyczne. Więc wybierz się na szrot i kupisz za przysłowiowe piwo zapewne
Widzę też, że brak przedniego znaczka VW. Taka 'modyfikacja' czy złodziej?
Dobrą sprawą w zimę też są gumowe dywaniki w samochodzie, a widzę u Ciebie brak.
Powodzonka w modyfikacjach no i oczywiście bezawaryjności
Offline
Gumowe dywaniki w zimie to podstawa .Guma na plastikach,to standard w nszych MK4,ale ta "SKORZANA" NAKLADKA na kiere to paskudzi na maxa-out z tym."Chrzanek" ja nawet napisze,ze ten kolor przebija nasze czarnuchy
Offline
Chrzanek napisał:
Bardzo fajny kolor, mimo że całym sercem jestem z czarną perłą, to ten kolor jest konkretny
Zabieraj się do roboty i ogarniaj środek. Zabierz się za nieszczęsną gumę na plastikach Widzę, że brak też u Ciebie zaślepki w tunelu, gdzie masz złącze diagnostyczne. Więc wybierz się na szrot i kupisz za przysłowiowe piwo zapewne
Widzę też, że brak przedniego znaczka VW. Taka 'modyfikacja' czy złodziej?
Dobrą sprawą w zimę też są gumowe dywaniki w samochodzie, a widzę u Ciebie brak.
Powodzonka w modyfikacjach no i oczywiście bezawaryjności
kane napisał:
Gumowe dywaniki w zimie to podstawa .Guma na plastikach,to standard w nszych MK4,ale ta "SKORZANA" NAKLADKA na kiere to paskudzi na maxa-out z tym."Chrzanek" ja nawet napisze,ze ten kolor przebija nasze czarnuchy
To po czyszczeniu wewnątrz, dlatego wyjęte gumy (mam też welur niebieski pod kolor boczków), na 3 zdjęciu można zauważyć trzonek młotka, dociska kratkę, którą wkleiłem na czarny silikon. Plastik czeka na wiosnę, najważniejsze są teraz progi, tzn prawy ma wyżej o grubości 0,5-1cm i długości kilkunastu cm. Później naprawię oświetlenie wnętrza, podświetlenie klimy zawojuję razem z plastikami i ich oklejaniem, za jedną rozbiórką wszystko
P.S.
VW wyleciał podczas kolizji, wiosną jak ruszy do polerki to kupię nową atrapę i na czarny mat znaczki polecą
Offline
To poczekamy na fotki po "regeneracji" wnetrza i ocenimy czy warto bylo poswiecic mu czas.
Offline