Golf 4 Klub Polska
Zrób porządne logi. Bo z tego co wstawiłeś połowa aut ma takie że na początku się nie zgadza bo to akurat fizycznie nie możliwe że to co wymaga sterownika ma się od razu dziać faktycznie.
Kanał 003 i 011 masz zrobić od 1500 do 3500 obr
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Nowe logi http://vaglog.pl/log_209905.html Ps zrobiłem jeszcze inne logi http://vaglog.pl/log_209908.html http://vaglog.pl/log_209907.html http://vaglog.pl/log_209906.html chodzi o problem który opisywałem tutaj http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=10658 z którym sobie jeszcze nie poradziłem może te logi coś wyjaśnią ? proszę o odpowiedzi bo już nerwowo dobija mnie to auto.
Ostatnio edytowany przez marcin08041978 (2015-03-24 12:25:19)
Offline
Z loga 011 wynika iż lekko zapieczone kierownice turbo. EGR ok, wtryski ok. Według mnie zapiekają się kierownice tubro za tydzien dwa, miesiąc bedziesz miał 2800 przeładowania.
Offline
Zauważ kolego że log nr 11 w pierwszym poście tego tematu pochodzi z listopada 2014r i przez 4 miesiące praktycznie jest identyczny z logiem z wczoraj też największe przeładowanie występuje przy około 2000obr.Jakieś sugestie??
Offline
Byc moze n75 ale nie jestem pewien
Offline
A zrobiles te logi marcin tak?
https://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0
Wazne chyba jest aby je zrobic przy obciazonym silniku, takim, jaki jest w czasie jazdy.
https://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0
Offline