Golf 4 Klub Polska
Samochód posiada LPG, faluje zarówno na PB jak i LPG. Faluje tylko na gorącym silniku, tuż po uruchomieniu, po przejechaniu około 2km przechodzi.
Wymieniłem do tej pory:
Czujniki temperatury G83 i G62.
Czujnik obrotów
Cewkę i kable zapłonowe, świece są nowe.
Przepustnica czyszczona i adoptowana.
Dolot szczelny.
Nowa sonda za katalizatorem.
Czujnik ciśnienia oleju wspomagania jest walnięty, ale odpięty aktualnie.
Ktoś w okolicach Warszawy zna się na tym? Już u wielu byłem i nikt nie wie o co chodzi z tym samochodem.
Ostatnio edytowany przez Hydyne (2015-05-12 11:50:47)
Offline
Mam również zaślepiony EGR przy przepustnicy. Od jakiegoś czasu zaczynam słyszeć dziwny świst pod maską, przy różnych obrotach, zazwyczaj tuż po wciśnięciu pedału gazu, wydaje mi się, że przed zaślepieniem EGRa tego nie było.
Znacie może kogoś w okolicach Warszawy kto by się dobrze znał na tym?
Ostatnio edytowany przez Hydyne (2015-08-03 10:19:54)
Offline
Zauważyłem, że poprzedni właściciel amatorsko naprawił przewód serwa. Obkleił go taśmą izolacyjną i owinął gąbką... Ktoś wie jaki dokładnie jest numer części tego wężyka od kolektora do zaworu zwrotnego?
Offline
Szukam kogoś z okolic Warszawy z silnikiem 1.6 do kogo mógłbym podjechać na chwilę i podmienić przepływomierz, sprawdzić czy to jest powód falowania. Ktoś?
Offline
witam mam problem falujacymi obrotami brakiem mocy niekiedy jak zimny silnik potrafi gasnac silnik to 1.6 akl bez lpg przepustnica oczyszczona zaadaptowana filtr powietrza wymieniany świece kable też po podłączeniu pod vaga wyświetla cały czas błąd 537 Regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY nawet na wyłączonym silniku cały czas pokazuje i moje pytani
e czy na sto procent sonda lambda do wymiany?
Offline
Hydyne a może przepustnica wadliwa
Offline
Sonda to glowna przyczyna takich przypadlosci mozna ja sprawdzic duzo o tym na forum szukac, warto by bylo sprawdzic kompresje
Offline
A tak z ciekawości, Hydyne, Masz ten stary tłumik ??? Rozetnij go i zobacz co było w środku - pewnie dziurka jak u dziewicy...
Offline
Wymiana uszczelek pomogła, problem ustąpił, błąd 537 zniknął, auto chodzi równiutko, koszt 8 uszczelek 90 zł i robocizna we własnym zakresie z fotorelacji kolegi z forum golfa.
Offline
Pewnie chodzi o uszczelki obu kolektorów.
Offline
No tak chodzi o uszczelki kolektora 4są między kolektorem a blokiem silnika i 4co łączą 2części kolektora Ja wymieniłem wszystkie choć tylko te dolne były do wymiany bo po co robić 2razy te samą robotę. Objawialo się falowaniem na zimnym i ciepłym na ciepłym trochę mniej falowal bo się nsgrzalo i uszczelki się rozszezaly ale i tak falowal najlepiej nagrzać silnik odkręcić obudowę i plakiem psikac po kolektorze łączenie i łączenie z blokiem i od razu widać tam gdzie łapie lewe powietrze obroty się podwyzszaja i rowniej chodzi wymiana i fotorelacja jest na forum
Offline
witam wszystkich,mam taki problem z golfem 1,6 Sr plus gaz (stag Qbox) na zimnym silniku odpalam i przez 2sek. obroty ok 850,po czym spadają na 400/600 obrotów,czasami również gaśnie.po przejechaniu 500m obroty wracają do normy czyli jak się silnik trochę rozgrzeje,na gazie normalnie hula. dodam ze były wymienione kable ,świece,cewka,filtry , 2-rurka kolektora(cały układ szczelny),wtryski benzynowe,czyszczona przepustnica i adaptacja zrobiona,czujnik temp.cieczy chłodz.,czujnik hala(na komp. pokazuje błąd),najdziwniejsze jest to ,ze jak wyjmę bezpiecznik nr.43-10A(rysunek silnika) przy odpalaniu na zimnym obroty w normie(850)ale tylko jak bezpiecznik jest wyciągnięty .BARDZO PROSZĘ O POMOC i pozdrawiam
Offline
Bezpiecznik 43-10A to sterowanie silnika. Również czujnika Halla.
Wymieniałeś czujnik Halla i nadal pokazuje błąd?? Jeśli wykluczymy sam czujnik to jest zwarcie do masy w wiązce przewodów i tam należy szukać rozwiązania problemu.
Przetarty peszel wiązki - dotykają przewody elementu metalowego sinika, nadwozia... lub załamane przewody dotykają do siebie.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2016-03-29 16:23:43)
Offline
tak wymieniałem czujnik hala,pokazuje błąd na komp. nawet powiem ze jak byłem na serwisie( w Niemczech miałem spięcie jakieś i auto siadło całkowicie ,uruchomione auto było wtedy od komp, wtedy również siadł mi sterownik komp. gazu-wymieniony na nowy)... w serwisie mechanik powiedział ze to spięcie pochodzi od przewodów czuja hala który prowadzi do innego czuja(lecz nie pamietam jaki to) poszperam w kablach może jest jakiś goły itp... odezwę się czy coś znalazłem, może się uda ,dzięki za trop pozdrawiam
Offline
Szukaj po przewodach od halla do całej głównej wiązki... mnie taka przyjemność kosztowała 700zł.
Bez zasadna wymiana hydronapinacza z łańcuszkiem rozrządu, a przetarty był peszel i akurat kabel halla który masował z nadwoziem - lutownica, kabel, otulina termo, taśma izolacyjna i 20 cm przewodu gumowego naciętego wzdłuż aby miejsce uchronić przed ponownym przetarciem... nie wiem czy nawet materiał 30zł wart był...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2016-03-29 18:18:23)
Offline