Golf 4 Klub Polska
Jako ,że rano przywitało mnie radosne EPC które nie miało ochoty zgasnąć a następnie przy zapłonie zamrugała do mnie kontrolka oleju postanowiłem sprawdzić błędy. Bled ECU i Instrumentów pokasowałem co zmusiło jak na razie uporczywe kontrolki do ustąpienia jednak chciałbym się dowiedzieć co jest do zrobienia na teraz:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 036 906 032 G
Component: ME7.5.10 4433
Coding: 00031
Shop #: WSC 00000
WVWZZZ1JZ3W632303 VWZ6Z0C0062428
2 Faults Found:
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35-00 - -
16916 - A/C Refrigerant Pressure Sensor (G65) Circuit Low Input
P0532 - 35-00 - -
Readiness: 0000 0000
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 1C0 907 379 L
Component: ABS FRONT MK60 0101
Coding: 0001025
Shop #: WSC 01271
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
Controller: 1J0 920 806
Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB8 V24
Coding: 01121
Shop #: WSC 00000
WVWZZZ1JZ3W632303 VWZ6Z0C0062428
6 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01321 - Control Module for Airbags (J234)
49-10 - No Communications - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to B+
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01271
3 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01321 - Control Module for Airbags (J234)
49-10 - No Communications - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.
Controller: 1C0 959 79900
Component: 1K Komfortgerát HLO 0002
Coding: 00259
Shop #: WSC 01271
1 Fault Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
End --------------------------------------------------------------------------------------------------
Offline
Uszkodzony czujnik stopu
Malo czynnika chlodzacego
Czujnik poziomu oleju
Brak komunikacji z modulem poduszek i ABS
Tak na szybko...
wpisz poszczegolne kody bledow u wujka google i szukaj. Google nie gryzie
Offline
Czujnik stopu pojdzie do wymiany. Co do czujnika oleju pytanie czy jest do wymiany czy jednak szukac gdzieś po drodze problemu. A co do poduszek to odchaczylem w szukaniu bledow bo w poprzednim skanie bylo czysto.
Ostatnio edytowany przez gruszka95 (2015-05-14 22:44:57)
Offline
Włącznik został wymieniony na nowy co nie zlikwidowało EPC. Dopiero elektroda i dawny problem właściciela seata ibizy naprowadził mnie na trop bezpiecznika nr 5. który po podświetleniu latarka okazał się przepalony. Po wymianie i wciśnięciu hamulca problem zniknął a goferek dostał gratis nowy włącznik świateł stopu. Teraz na tapetę idzie czujnik temp. oleju bo po pomiarach vagiem różnica między tym co idzie na tablice a tym co widzi czujnik silnika to prawie 25 stopni. O dziwo po rozgrzaniu silnika różnica ta spada do niemal kilku stopni.
Offline
Hmm piszesz o jednym myslisz o drugim... czujnik poziomu oleju ten w misce mialem na mysli a ty piszesz cos o zegarach i temp oleju ?
Offline
No w sumie może odrobinę pomyliłem pojęcia. Podglądałem temperaturę wagiem w grupie bodajże 004 lub 003. W każdym razie z błędów wrócił tylko Brake który powodował EPC - rozwiązany oraz własnie ten z czujnikiem pod miska olejową. Jednak bez wizyty u mechanika raczej się nie obejdzie bo autko parkowane pod blokiem i nie bardzo mam jak je podnieść i zlać olej.
Offline
Poczekaj do wymiany oleju, po co, co troche spuszczac olej, i tak musisz go spuscic przy wymianie... ale zanim wykrecisz czujnik sprawdz same przewody moze gdzies przerwa albo zwarcie...
Offline