Golf 4 Klub Polska
witam wszystkich, ładna pogoda nam się zrobiła więc trzeba włączać clime w aucie i do sedna nie działa mi climatyzacja tzn. Nie leci zimne powietrze tylko takie jak z dmuchawy, zrobiłem autodiagnoze i wyskoczył mi jeden błąd nr 318. Czy to oznacza że wystarczy nabić clime czy coś poważniejszego?
Offline
Luuudzie to takie trudne otworzyc google i wpisac "blad 318" ???
https://www.google.pl/search?q=blad+318 … 1&ie=UTF-8
Ostatnio edytowany przez Xaime91 (2015-06-06 14:23:08)
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-20 20:10:11)
Offline
Jakby kazdy z czyms podobnym zawsze temat zakladal to wiesz co by sie dzialo ? :O
Poza tym nie naskakuje, tylko delikatnie zwracam uwage ze szukanie takich dosc prostych rzeczy nie boli kolega szybciej by znalazl szukajac, niz zakladajac temat i czekac na.odp
Ostatnio edytowany przez Xaime91 (2015-06-06 23:59:25)
Offline
.
Ostatnio edytowany przez kane (2017-05-20 20:09:58)
Offline
Proszę bardzo kolego
318 - Obwód ciśnienia #1 klimatyzacji (A/C) - wysoki sygnał wejściowy. A tu masz cytat z forum passata "Dużo już o błędzie 318 było na forum, ale w żadnym poście do końca nikt nie napisał czym to jeść. Wiele osób ma ten błąd od czsu do czsu ja również więc postanowiłem to sprawdzić i oto co się dowiedziałem: prawo fizyki:podgrzany gaz zwiększa swoją objętośc a tym samym ciśnienie w układzie klimatyzacji, 318 sygnalizuje otwarcie zaworu bezpieczeństwa w celu zmniejszenia ciśnienia aby nam nie wywaliło sprężarki w kosmos, więc jedyne co się dzieje to nasza klimatyzacja sobie trochę popuszcza gazu........ tak mi to wytłumaczono i tak przekazuję to wam."
000 koniec błędów
[ Dodano: Wto Paź 02, 2007 10:48 pm ]
następny cytat: "Mam to samo, 318 nie jest kodem błędu, to jest informacja, iż zadziałało zabezpieczenie przed nadmiernym wzrostem ciśnienia w klimatyzacji. Sterownik wyłączył sprężarkę aby uchronić ją przed awarią. W moim przypadku nie działa wentylator na chłodnicy. Sam wentylator jest sprawny ( podłączony na krótko działa). A dlaczego się nie włącza będę wiedział za trzy dni... .... spalony bezpiecznik 40A. W skrajnym przypadku wentylator startuje od razu drugiego biegu. W moim Passacie pomiar wykazał w tym momencie pobór prądu ponad 49A, co powoduje przepalenie bezpiecznika 40A. Przy przejściu wentylatora z pierwszego biegu na drugi natężenie prądu nie przekracza 40A, i wtedy jest ok. Wszystko wskazuje, iż zbliża się koniec wentylatora. Od elektryka dowiedziałem się, że jest sposób na znaczne przedłużenie żywotności silników w wentylatorach. Trzeba zainstalować układ elektroniczny tkz. "softstar", kłopot w tym, iż brak jest gotowych "softstartów" o dopasowanych parametrach."
Offline