Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2015-07-27 17:56:54

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

VW Golf II mk2 1.9 TDi 354km 590Nm Naj Diesel PL ! 20tyś zł.

Witam

Do sprzedania chyba najlepszy z Golfów druga generacja z roku 1987.
Silniczek jaki posiada Golfik to 1.9 TDi o oznaczeniu AUY z Forda Galaxy.
Jednostka dysponuje mocą 354km i 590Nm z samej ropy bez żadnych udziwnień.
Jak narazie czas na 1/4 mili 12.4 także rekord Polski w klasie FWD diesel.
Samochód posiada instalacja NITRO.
W tej chwili dostaje kopniaka rzędu 80km i 130Nm także suma mocy jak wychodzi to 434km i 720Nm (nieźle jak na 1.9 TDi)

Zdjęcia wykresu z hamowni:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60c … 63bf0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48e … aa781.html


Silnik w pełni przygotowany to extremalnej jazdy.
Nie dawno wymienione pierścienie na chromowane, zmieniona turbosprężarka oraz porting głowicy.

Modyfikacje Auta:
Jednostka 1.9 tdi AUY
Rozrząd lepsza pompa wody oraz pokryty teflonem pasek.
Wał seryjny
Korbowdy seria
tłoki seria
Wtryskiwacze FIRAD 120% na pompkach AJ ok 106mg
Głowica porting (powiększane kanały ssące i wydechowe)
Turbina GTB2260VKLR na Kutym większym Kole (wirniku CNC)
Wydech przelotowy 2.5" plus downpipe 2.75"
Intercooler od ciężarówki przerobiony
Chłodnica wody dorabiana u Rosłońca +3L wiecej płynu
Układ dolotowy wszystko Aluminium 63mm oraz tip 77mm też aluminium
Sprzęgło Dwumas przerobiony na jednomas
Tarcza spiek metaliczny 6 łopatkowy
Docisk wzmocniony podwójne słoneczko
Skrzynia biegów 6 biegowa DRW na oponach 225/45r17 przy 3tyś obr na 6 biegu 180km/h
Półosie skracana od Golfa IV
Zwortnica GOLF IV
Amortyzator GOLF IV
Tarcze przód 280mm od Golfa IV
Tarcze tył 238mm od Golfa IV
Wskaźnki STRI : EGT, Boost, temp oleju
Podtlenek Azotu Nitro max do 150km
Licznik od Audi A3 razem z wiązką silnikową i ECU

Silnik robiony od Podstaw. <pośladki> szkłem nikt nie podcierał tylko same dobre graty wsadzone. Ogólnie silnik ma przejechane może z 3tyś km z czego 4km na zawodach.

Wrażenia z jazdy duże lepsze niż AMG, Mpower czy inne ustrojstwa seryjne.
Prędkość maksymalna myśle że w granicy 300km/h ale to trzeba idioty żeby się rozpędzał do takiej prędkości przednio napędowym autem.

Czas 0-200 ok: 13 sekund na samej ropie.

Samochód w dowodzie rej ma silnik o poj 1896ccm.
Także w pełni legalny swap.

Samochód sprzedaje na stalowych felgach 15"
Bez bagażnika dachowego
Bez instalacji Nitro chyba że ktoś dopłaci 3 tyś zł
Bez drewnianej kierownicy
Bez znaczka GTD z przodu

W samochodzie przygięty prawy przedni błotnik.

razie jakich kolwiek pytań 600-946-698

http://allegro.pl/show_item.php?item=5570159011 <<< zdjęcia


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
przegrywanie kaset vhs w polsce przegrywanie kaset vhs