Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Witajcie!
Mam taki problem, nie wiem czy jest czym się martwić ale..posiadam Golfa 1,8 T AGU silnik na końcu czerwca został przeprogramowany w profesjonalnej firmie z seryjnych 150 KM/210 nm, ma w tej chwilii ok 180 KM i 290 nm, ale..od jakiegoś czas w sumie nie wiem czy przed chiptuningiem też to miało miejsce słyszę gdy wkręcam auto na obroty a następnie wciskam sprzęgło i puszczam gaz by zmienić bieg taki świst, brzmi to jak blow off ale pojawia się tylko podczas jazdy i przy zmianie biegów, tzn gaz puszczony i sprzęgło wciśnięte..
Jak np na biegu jałowym, na postoju zwiększam obroty i puszczam gaz, to cisza, tak samo podczas hamowania silnikiem gdy jest wrzucony bieg..mogę wkręcać auto do 4 tys po czym odpuścić gaz i spokojni wszystko opada i nie ma tego świstu.
Zastanawiam się czy może być jakaś nieszczelność w dolocie? a może z turbo jest coś nie hallo? Dzwine to jest bo podczas hamowania..seryjny silnik pokazał 152 KM i 218 nm, jedynie tuner coś wspominał o katalizatorze że widzi że ta moc szybko spada i on może ograniczać.
Z drugiej strony nawet teraz gdyby coś było nie w porządku to auto by tak nie wyrywało a idzie jak burza..od 3 tys to praktycznie na wilgotnej nawierzchni mieli kołami po asfalcie..
Myślicie że ten świst jest powodem do zmartwień? No bo silnik w 100% seria, oprócz chiptuningu zero jakichkolwiek modyfikacji, wszystko seryjne, turbina, wtryski..wydech no całość jak z fabryki.
Z tym że z tego co kojarzę sprzed 1,5 roku kiedy to auto nabyłem, nie pamiętam na seryjnym programie żeby tak świszczało przy wkręcaniu na obroty.
Pozdrawiam i dzięki.
Offline
Dżastin2015 napisał:
słyszę gdy wkręcam auto na obroty a następnie wciskam sprzęgło i puszczam gaz by zmienić bieg taki świst, brzmi to jak blow off ale pojawia się tylko podczas jazdy i przy zmianie biegów, tzn gaz puszczony i sprzęgło wciśnięte..
Jak np na biegu jałowym, na postoju zwiększam obroty i puszczam gaz, to cisza, tak samo podczas hamowania silnikiem gdy jest wrzucony bieg..mogę wkręcać auto do 4 tys po czym odpuścić gaz i spokojni wszystko opada i nie ma tego świstu.
Zastanawiam się czy może być jakaś nieszczelność w dolocie? a może z turbo jest coś nie hallo? Dzwine to jest bo podczas hamowania..seryjny silnik pokazał 152 KM i 218 nm, jedynie tuner coś wspominał o katalizatorze że widzi że ta moc szybko spada i on może ograniczać.
miałem to samo,nie wiem czy w twoim przypadku to też będzie to ale na 80% to katalizator,sam wymieniłem w swoim golfie układ wydechowy,od katalizatora do końca i nie ma tego dźwięku
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?pid=84383#p84383
Ostatnio edytowany przez matej7 (2015-08-31 14:36:18)
Offline
Hmm kto wie, może to katalizator ale dziwne bo to brzmi jakby powietrze gdzieś uchodziło...
Dokładnie tak jak tutaj w tym audi:
https://www.youtube.com/watch?v=Gwvob49s5E4
Sprawdzę katalizator jak coś to wymienię na nowy.
Offline
no u mnie aż tak tego nie było słychać,tutaj jakby w niższych tonach był ten dźwięk,ale coś podobnego miałem
Offline
Strony: 1