Golf 4 Klub Polska
Witam tak jak pisałem wcześniej kupiłem amortyzatory przód blistena i tarcze z klockami trw tył i przód. Wszystko ładnie wymienilem , komfort jazdy dużo lepszy , przy ruszania auto lepiej rusza , aż się chce jeździć autkiem , moje stare amortyzatory były takie dojechane ze przez to ze je wymienilem lepiej się rusza , nie jest golf taki ociezaly ( tył tez mam do wymiany , jak myślicie czy tył tez wpływa jakoś na ruszenie autem z miejsca bo wcześniej tak jak mówiłem auto się trzeslo przy ruszaniu a teraz jest plynniej, i choć wiem ze tył jest do wymiany to jakoś narazie mi nie przeszkadza choć jAK ma się poprawić dużo kultura jazdy czy ruszania z miejsca to chce wymienić tylko nie wiem czy tył ma też coś do ruszania jak przód ) .
Problem jest taki gdyz wcześniej przy hamowaniu nawet z 60 km h kierownica mi się trzesla, teraz nawet po wymianie tarcz trzęsie juz lżej ale dopiero przy 120 km h . Choć później juz nie trzeslo , pozniekształcenia zatrzeslo a później z 140 znowu było ok . Po wymianie tarcz juz nie wiem dlaczego ale mniej ucieka mi kierownica w lewo . Wcześniej auto po puszczeniu kierownicy od razu leciało w prawo teraz tez skręca w prawo ale lekko . Jakie mogą być przyczyny takiego trzęsienia po wymianie tarcz ?
Geometrię robiłem z pół roku temu ale siostrze dałem odebrać auto od mechanika bo ja nie mogłem ale dalej mi właśnie skręcało w prawo i czy czasami nie da się ustawiać geometri czy był jakiś lipny mechanik co złe mi ustawił geometrie . Dzięki za pomoc
Offline
pomoze ktos ? dzis slysze ze lekko przy hamowaniu szura cos w prawym przednim kole ( klocek o tarcze ) dlaczego tak jest
Offline
Geometria do sprawdzenia jeszcze raz... moze piasta krzywa dlatego trzesie... przy jezdzie nie trzesie ? Moze kola nie tak wywazone ?
Moze sie klocki jeszcze dotrą/ułoza I przestanie szurac...
Ostatnio edytowany przez Xaime91 (2015-09-02 07:14:17)
Offline
Ja bym jeszcze końcówki drążków kierowniczych sprawdził
A przy montażu tarcz wyczysciles piasty ,prowadnicę itp?
Ostatnio edytowany przez kolunio21 (2015-09-02 08:37:26)
Offline
Czujnikiem zegarowym sprawdz bicie tarczy i piasty
Offline
Tak czyscilem szczotka druciana. Juz teraz niby nie trzęsie . Nie wiem dlaczego tak jest . Od czego to zależy . Mam nadzieje ze przestanie szurac choć dziś juz chyba nic nie słyszałem . Końcówki drążków rok temu wymianie .
Przy jeździe jest tak ze powyżej 100 km jest tak ze czuje lekkie drgania w podłodze aż noga po wyjściu tak drży i w kierownicy czUC takie jakby wszystkie nierówności i przenosi się na kierownice choć nie rzuca kiera
Offline
Ludzie jechałem dziś 160 km i kurde przy powyżej 70 km czuć na kierownicy takie rzucanie jej prawo lewo ( nie mocno ) ale bardzo denerwuje a powyżej 100 km h i jak hamuje trzęsie mi kierownica juz mnie to denerwuje bo tyle kasy wydałem .. czy przez to mogę zniszczyć te nowe tarcze ? Jechać od razu do mechanika ? Czy przez to ze mam oponę jedna bardziej zjechana może tak być bądź przez to ze nie ma zbieżności ? Ale czuć kurde jakieś wibracje przenoszone na kierownice ... wcześniej tak nie było
Offline
To jak ty jezdzisz z jedna opona bardziej zjechana i bez zbierznosci.... sprawdz bicie tarczy i piasty czujnikiem zegarowym. (Ktos na.forum juz to przerabial chyba)
Jak zle to wymien /tarcze /piaste/zwrotnice..
Sprawdz bicie znow, sprawdz zbierznosc i geometrie do ustawienia...
Offline
Tarcze juz wymienione. A przez to ze tak jeżdżę mogly się nowe tarcze pogiac i kolejny raz będą do wymiany ?
Offline
Moze... tego nie wiadomo do poki nie sprawdzisz! !!!!!!!
Offline
A moze to maglownica ma luzy
Offline
A moze to a moze sramto... jak nie sprawdzi czegokolwiek to nie bd wiadomo
Offline