Golf 4 Klub Polska
Witam.
Niedawno kupiłem Golfa 4 1.6 w automacie. Od razu po zakupie trafił do warsztatu na wymianę rozrządu wraz z pompą. Po ostatnich spadkach temperatur zauważyłem, że wskazówka temperatury płynu chłodniczego ledwo się porusza podczas jazdy oraz chodzą non stop wiatraki. Nie włączają się one od razu po uruchomieniu, lecz po powiedzmy 15min jazdy.
A i jeszcze dodam, że Golfik na założoną instalację LPG, która w ciepłe dni chodziła bez problemu, lecz jak tylko zaczęły się problemy z wentylatorami to i LPG zaczęło dziwnie pracować z powodu niedogrzania parownika.
Kolejną rzeczą jest to, że zauważyłem ubytki w płynie chłodniczym. Nie wiem gdzie może mi ten płyn uciekać bo nie zauważyłem jakiegoś wycieku.
Czy ktoś miał podobny problem? Jakieś wskazówki co ewentualnie sprawdzić, jak się tego problemu pozbyć?
Pozdrawiam.
Pablo
Ostatnio edytowany przez pablowcf (2015-10-11 20:31:07)
Offline
Jakąś awarię musi widzieć sterownik i chce się obronić więc wrzuca wentylatory. Ja bym zaczał od sprawdzenia błędów w sterowniku a jak nic nie ma to podłożył bym moduł od wentylatorów który jest na lewej podłużnicy pod akumulatorem.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Zauważyłem dzisiaj, że wentylatory się załączają oba (od klimy też), gdy się zapali kontrolka kontroli trakcji. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka już się nie pali i wentylatory się wyłączają.
Offline
Trzeba podpiąć komputer i sprwadzic w systemie abs co to za błąd.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline