Golf 4 Klub Polska
Nie działa w jakim sensie? Nie otwiera samochodu, czy w takim sensie, że nie odpala samochód, bo kluczyk nie jest zakodowany?
Jeśli chodzi o kodowanie klucza:
Dopasowywanie nowego dodatkowego kluczyka - Od modelu z roku 1999
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.
Czyli po chłopsku: jeden klucz w stacyjce i przekrecic w pozycje zaplon, zamknac drzwi i drugim kluczem (tym kluczem który chcesz dopasować) zamknąć centralny i wcisnąć na pilocie zamykanie, otworzyć centralny i wcisnąć otwieranie.
Offline
Różne są kluczki i nazewnictwa, więc pilot też może być wzięty jako klucz, ale mniejsza o większość.
Podjedź do elektryka samochodowego, bądź zakładu, który zajmuje się takimi rzeczami, skoro google nie pomaga.
Próbowałem coś doczytać na ten temat, ale ciężko.
Offline
Witam, podpinam się pod temat
Otóż tak, zmieniłem moduł komf, na 1J0 959 799 AH, do tego kluczyk z końcówką N, vag-iem zrobiłem adaptację - i nie prądzi. Sprawdzałem w blokach pomiarowych na kanale chyba 9 i 12? i w pozycjach "Key remote signal" oraz "Key number" (czy jakoś tak) nic się nie zmienia po naciśnięciu któregokolwiek klawisza na pilocie. Uwalony pilot? Dioda na pilocie miga przy naciskaniu, ale nic poza tym. Częstotliwość pilota to 434MHz
Offline