Golf 4 Klub Polska
Witam,panowie podpowiedzcie-pierwszy raz od zakupu auta czyli od 3lat turbo odłączyło i wyskoczył błąd 17965-Charger pressure control:Positive Dewiation i golfik jechał jak SDI.Zgasiłem,odczekałem i turbo powróciło.Robiłem logi dynamiczna i odcieło przy 4200tyś znowu.Logi nie zapisało mi na kompie więc nie wkleje.Po tych dynamicznych wyskoczył błąd 17964-Charger pressure Negative Dewiation.Pytanie czy to może być sztanga zapieczona?dostępu do niej nie ma od góry a jutro dopiero podjade do mechaniora.Acha zrobiłem loga statycznego ruchu sztangi przy 1407obr w pozycji ON pokazuje 987 i w pozycji OFF tyle samo niewiem czy dobrze tego loga zrobiłem ale może coś podpowie Wam.
Offline
To raczej pękła membrana w gruszce bo jak geometria jest zapieczona to zawsze od PSL. A przy dynamicznym stylu nie ma opcji żeby staneła w innej pozycji także gruszką raczej do wymiany chyba że n75 tak podciśnienie przepuszcza słabo ale jak taka sama wartość jest na OFF i na ON to tylko gruszka.
Nie szkoda ci było orać go do 4200 jak turbo nie biło ciśnienia w ogóle?
Ostatnio edytowany przez Eizon (2015-10-23 10:58:47)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Przy robieniu logów turbo chodziło normalnie dopiero przy 4200 odłączyło zgasiłem odczekałem i było znowu.Eizon powiedz mi jeszcze czy wymiana samej gruszki to w ASZ problematyczne i wiąże się z wydarciem turbiny?Jak to grucha to kupować oryginał czy zamiennik?
Offline
Oryginału nie kupisz bo tylko z turbinką występuje chyba..
A te ala oryginały garrett z opakowanie to też chinol ale bardzo dobry ok 150zł kosztuje..
NIe trzeba do tego turbiny wyciągać.
Ja bym sprawdził jeszcze podciśnienie jakie wchodzi do gruszki (jego wartość)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Grucha tak jak pisałeś w Inter carsie 140zł także to jeszcze nie majątek.W poniedziałek jade na warsztat także obczaje to podciśnienie i czy wężyki nie dziurawe bo czytałem że też lubią pękać.Jeszcze jedno-czy samą gruszke jak wymieniam to czy zdejmuje starą wkładam nową i tyle?bo podobno jeszcze trzeba coś tam wyregulować jeszcze ...??
Ostatnio edytowany przez Marcin RZ (2015-10-23 12:41:25)
Offline