Golf 4 Klub Polska
Witam.
Mam okazję kupić w dobrej cenie gwint Weitec KW i teraz pytanie,czy warty jest uwagi,czy lepiej kupić nowego MTSa, co o tym sądzicie Panowie?
Mogę podjechać,obejrzeć,sprawdzić(na co zwrócić uwagę w razie czego ?
Link :
http://allegro.pl/weitec-kw-gwintowane- … 95581.html
Pozdrawiam!!
Offline
Weitec KW to tak jak Adidas Nike.
Dwie różne firmy.
Weiteca można zawsze zregenerowac to samo z KW więc za 800zl z wysyłką jeżeli faktycznie nie wylany to warty bo mts to śmietnik przy nich i nie masz na weitecu takiego taboretu twardego.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Czyli na Weitecu większy komfort mam rozumieć? A orientujesz się jak z tą regeneracją ceny itp. mi w jednej firmie napisali 400zł od amora
Offline
W Poznaniu 300-350zł od sztuki
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Jak regeneracja wygląda w przypadku gwintu, ma taką samą opinię jak regenerowane turbiny(mowa tu o tych co się szybko wysypują po regeneracji)? A klucz idzie dokupić ,czy z każdego innego gwintu pasuje. Jakieś wskazówki jak sprawdzić ,czy są wporządku ?
Pozdrawiam!!
Offline
Panowie ,czy gwint Weitec jest na amortyzatorach olejowych przód,tył? Tylne amortyzatory nie wracają po ich wcisnieciu, a słychać w środku olej. Trochę się zaczytałem i jeśli olejowe to nie wracają(tylne) ,bo nie ma bezpośrednio na nich sprężyny.
Wytłumaczy ktoś coś?
Ostatnio edytowany przez xXKrystianXx (2015-11-21 17:58:46)
Offline
Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na moje pytanie?
Offline
Panowie nie pomożecie rozwiązać problemu,który mnie męczy od czasu kupna gwintu ,w końcu nie wiem,czy wysyłać do regeneracji ,czy wszystko ok. Sprzedający zapewniał,że jest sprawny i że troszkę poleżały .
Pozdrówka!!
Offline
Nikt nie chciał pomóc!! Gwint został wysłany do regeneracji.
Obecnie mam problem z odkręceniem górnej nakrętki w Weitecu, gwint skręcam na sam dół,sprężyny są luźno,a ta śruba za żaden pieron nie chce się odkręcić macie jakiś sposób na to ??
Offline
Szkoda że na pw nie pisałeś.
A jaka zasada działania amorka jest? Ma tlumic więc byl tylko gazowo olejowy i sprezyna zawieszenie go wysuwa a ciężar samochodu i nierówności powodują ze pracuje w pod obciążeniem już wymagajacym ruchowe góra dół. I wyslales sprawne amorki.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Dostałem od firmy informacje,że jeden z amortyzatorów nie ma już gazu tylko został sam olej,więc będą teraz 2 olejowe po regeneracji. Teraz @Eizon powiedz mi jak odkręcić tą piekielna nakretke zaraz na poduszce amortyzatora przedniego. Tak mocno trzymie,że nie chce już tego na siłę targać
Offline
"hektolitry" wd40 , nie żałuj. Popieść tym specyfikiem ewt. podobnymi, trochę moczenia i powinno pójść.
Offline
Dzięki xD będziemy próbować; D
Offline
A wolałbyś odpowiedź ze sa superw sprawne nic pan nie płaci?
To nic by z, tego nie mieli.
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Przynajmniej będą zregenerowane i będzie spokój na pewien czas.
Offline