Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2015-12-06 19:37:47

 Mr.Dex

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Sokołów Podlaski
Zarejestrowany: 2015-12-06
Posty: 4
Punktów :   
Silnik :: 1.9 TDI
Moc [KM] :: 110
Rok :: 2002
Imię :: Piotr

Wyłączanie turbo = czyszczenie?

Witam.
Mam taki problem, że przy tak około 3500 obrotów (5 bieg = 130km/h) wyłącza mi się turbo i więcej nie jedzie.
Gdy zahamuję to turbo nie działa, muszę zgasić i zapalić samochód i z powrotem jest okej.
Samochód Seat Leon 1m 2002r 1.9 TDI ASV (110km).
Podłączyłem pod kompa wyskoczyły takie błędy:

Kod:

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 012 FK
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  3357
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 03950
           Additional Info: VSSZZZ1MZ2R040490     SEZ7Z0A1204680
3 Faults Found:
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
        P1654 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
        P1557 - 35-00 - -
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
        P1672 - 35-00 - -

Z tego co udało mi się w internecie znaleźć to:
18062 - (Uszkodzony czujnik tempreatury i poziomu oleju)
17965 - (Zamienione przewody przyłączeniowe, nie włożone w króćce połączeniowe)
18080 nie znalazłem.
Nie mam czujnika oleju, ten drugi błąd i trzeci co oznaczają?

Dobra, wróćmy do tematu, co z tą turbiną?
Tutaj mam logi
http://vaglog.pl/log_242123.html
http://vaglog.pl/log_242124.html
http://vaglog.pl/log_242125.html
Pomoże mi ktoś?

Offline

 

#2 2015-12-06 20:46:02

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Wyłączanie turbo = czyszczenie?

Stoi ci geometria czyli turbo do czyszczenia..


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#3 2015-12-06 21:01:27

din2pin

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: Małopolska
Zarejestrowany: 2015-07-18
Posty: 248
Punktów :   
Silnik :: 1.9 TDI
Moc [KM] :: 110
Rok :: 2000
Imię :: Online
WWW

Re: Wyłączanie turbo = czyszczenie?

Podobno można na 4 biegu przejechać kawałek z gazem w podłodze, żeby ją (tj. turbine) przedmuchać.

Niestety w moim przypadku to już nie działa.


Golf4 1.9TDI bez pompowtrysków, bez komputera, stary poczciwy i sprawdzony silnik:
http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?pid=92214#p92214

Offline

 

#4 2015-12-06 21:05:21

 Dandusiek

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961035.gif

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2015-01-03
Posty: 405
Punktów :   
Silnik :: 1.9 TDI AHF
Moc [KM] :: 110 / 140 KM
Rok :: 1998
Imię :: Damian

Re: Wyłączanie turbo = czyszczenie?

Nie sądzę, że to przy 4 biegu mu coś pomoże, bo ja gdy butowałem na 4ce i doszedłem do tych 120-130 to i tak wpadał w tryb awaryjny By musial powoli iśc od 110 w górę żeby przejść ten skok przy 130km/h wtedy by raczej mu nie odłączało, ale to nie rozwiązanie


[MK4] Exclusive GTI 1.9TDI | AHF | GWINT | 25Jahre | RECARO| LC9Z| - 3CITY! Wbijać ;>

http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=10351

Offline

 

#5 2015-12-06 21:32:36

 Eizon

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961052.gif

Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Zarejestrowany: 2013-03-03
Posty: 3383
Punktów :   87 
Silnik :: 1.9 TDi Handmade
Moc [KM] :: 410km 700 Nm
Rok :: 1987
Imię :: Synek
WWW

Re: Wyłączanie turbo = czyszczenie?

Trzeba poznać zasadę działania n75 żeby to odblokować


300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<

http://www.facebook.com/SynekTune/

Offline

 

#6 2016-02-08 09:41:39

wotr202

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2015-12-28
Posty: 28
Punktów :   
Silnik :: 1.9 TDI
Moc [KM] :: 101
Rok :: 2001
Imię :: Paweł

Re: Wyłączanie turbo = czyszczenie?

Podłaczę sie pod temat, ponieważ u mnie też zdarza się, ze turbinka przestaje pracować. Czy moze ktoś konkretnie powiedzieć, co trzeba zrobić by cieszyć się jazdą w pełnym zakresie obrotów????
Czy trzeba cos wymieniac, czy tylko czyścić.
Pozdrawiam

Offline

 

#7 2016-02-18 22:35:36

golfiarzAXR

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Skąd: LUBELSKIE
Zarejestrowany: 2016-02-18
Posty: 9
Punktów :   
Silnik :: AXR
Moc [KM] :: 140
Rok :: 2001
Imię :: GOLF

Re: Wyłączanie turbo = czyszczenie?

Najpierw bym sprawdził szczelność układu dolotowego, czy nie ma gdzieś przedmuchów, wypiety, zsuniety, pekniety przewód gumowy lub jakas rura, icek itp. Miałem ostatnio podobna sytuacje, ze zcieło mi zabezpieczenie na przewodzie gumowo metalowym wchodzacym w egr i wpierniczał sie w tryb awaryjny ale to usunołem w miare szybko i bez bolesnie 6zł zabezpieczenie w inter carsie. A teraz do konkretów Chwile po kupnie, auta wpadlo mi w tryb awaryjny, 130km/h auto za nic nie chce przyspieszyc,  redukcja i nic. Zgaszenie i zapalenie auta pomogło ale do nastepnego razu, który to stawał sie coraz czesciej i cześciej. Jazda na 3 przy pelnym bucie bez zmian,Sprawdzenie zaworka N75 niby działa, czyszczenie całego układy dolotowego, przewody, egr, icek i kolektor dolotowy jakby troche pomogło ale jednak nie. Została tylko turbinka, wypadło na regeneracje. Probem po regeneracju znikł.

Offline

 

#8 2016-05-08 21:30:53

czn_arrdian

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2016-05-08
Posty: 4
Punktów :   

Re: Wyłączanie turbo = czyszczenie?

Nie koniecznie musi byc zapieczona mi 2 mechanikow mowilo ze zapieczona a okazalo sie dopiero przy rozbiorce ze to zapieczona grucha i wezyki podcisnienia mialem takie ssme objawy jak ty. Sprawdz sobie jak chodxi ci dzwignia gdzie zamontowana jest gruszka przy turbinie jesli chodxi w miare lekko i w pelnym ruchu to geonetria okej a jesli nie to turbo na warsztat ale proponuje regenerowac dolozyc 300zl wiecej od czyszczenia i spokoj pozdro

Offline

 

#9 2016-05-19 20:05:04

gandalf759

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2016-03-06
Posty: 11
Punktów :   
Silnik :: 1.9 tdi
Moc [KM] :: 115
Rok :: 2000
Imię :: Marcin

Re: Wyłączanie turbo = czyszczenie?

witam. mam takie pytanie odnośnie turbo.powiem tak miałem problem z przyspieszeniem tz niema juz takiego kopa jak miał. wymieniłem prze pływkę wężyki podciśnienia oraz zawór N75 nieczuc róznicy proszę o pomoc w tej sprawie dzieki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotely Německo Hotely Trelew Oтeли Симода Sofia Rovaniemi City Apartment przegrywanie kaset vhs