Golf 4 Klub Polska
Witam,
mam taki problem byłem dziś z autem (1,8T AGU) na hamowni aby sprawdzić moc i co się stało...no ogólnie jeden pomiar ok, moc wyszła ładna, ale przy drugim pomiarze coś się stało z autem i szybko ta moc opadła i w ogóle nieudany pomiar..ale teraz od tego momentu auto pracuje dziwnie, tzn silnik na wolnych obrotach może nie tyle faluje - bo obrotomierz stoi nieco poniżej 1000 obrotów ale przy wydechu tak "pierdzi" trochę i nie pracuje równo..ale to nie ma przełożenia na obroty bo są ok..
Czasem jak się czymś zadławi to spadną tak do 700 obrotów jakby miał zgasnąć ale potem znowu wchodzi z powrotem..
I teraz pytanie (póki co komputera nie podłączałem) co to może być za objaw? Co się mogło wysypać przy takim testowaniu mocy i wkręcaniu auta na wysokie obroty? bo to wyraźnie wynik tego..
Ogólnie auto jedzie, mam wrażenie że leniwe jest strasznie i wkręca się kiepsko ale powyżej 2 tys jeździ ok nie szarpie nie przerywa.
Offline
Silnik dostał obciążenia i coś puściło... chyba tylko vag tu poradzi, że popierduje może katalizator się wysypał jak go przedmuchało.
Ostatnio edytowany przez TataNka (2015-12-12 06:04:55)
Offline
No właśnie nie mam pojęcia co się stało. Generalnie efekt jest taki jak na tym filmiku w tym aucie:
https://www.youtube.com/watch?v=RGWAf2lu5zs
tzw wypadanie zapłonu, no ale dziwne jest to że VAG nic nie chce pokazać;/
jeździ się na wyższych obrotach ok, jedynie np na drugim biegu przy niskim obrotach tak poszarpuje.
pali tez ok na zimnym na wysokich obrotach pracuje dobrze, no ale jak schodzi na niskie to jest taki efekt.
A może być taka sytuacja? że katalizator na początku funkcjonował a drugi raz dostał w tyłek i się posypał? Bo pierwsza próba ok..180 KM i 310 nm
ale druga to pomiar się nie udał bo właśnie coś padło i koniec...
Offline
Świece możliwe, tylko tyle że wymieniałem komplet na początku 2014 roku, czyżby już jakaś padła? Poza tym czy uwalona świeca nie wpływała by na pracę silnika na wyższych obrotach podczas jazdy? Albo przy zapalaniu? Auto powyżej 2 tys obrotów, jadąc 80 km/h przykładowo V bieg zachowuje się całkiem normalnie.
A jakie są objawy padniętego przepływomierza oprócz kiepskiej mocy? Też może tak pracować jednostka? Lub coś faktycznie z wydechem, albo kolektor? no nie mam pojęcia, będę po weekendzie walczył najwyżej odezwę się co to było.
Offline