Golf 4 Klub Polska
witam pewnie jest dużo postów na ten ale nie mam czasu na szukanie..
A wiec jak jechałem moim golfem 1.6 16v 105km AZD odkręciło mi sie kolo pasowe z kołem zębatym.. i mam takie pytanie czy opłaca sie robić ten silnik czy zrobic swapa na 1.8 lub 1.8t i czy przy zmianie silnika na 1.8 trzeba zmieniać wszystko? Np. zawieszenie skrzynie czy bedzie to pasowało z 1.6 ?
Offline
To już zależy co wolisz, podejrzewam że jak byś poszukał np. gołego 1.6 i ze swojego przełożył osprzęt to wyszło by to najtaniej.
Offline
Napisz do Chrzanek albo Młody Golfiarz, chłopaki robili swapy i wiedzą co trzeba zmieniać i co z czym się je. Cały swap kompletny 1.8T można dostać w granicach 2200-3000zl ze wszystkim + robota i złożenie elektryki do kupy.
Offline