Golf 4 Klub Polska
No dobra. Troszkę poczytałem..... ale w sumie nie wiem. Jedni piszą że to norma i bla bla bla. A inni że trza kupić tą gumę od IC, oring i zawleczkę i natychmiast wymienić.
Oczywiście ja wiem o TDI tyle co o suahili więc zwracam się do Was
Silnik pali bez problemu. Podczas jazdy normalnie przyspiesza, od tych 1900obr jest pierdo.... znaczy się zaczyna rześko przyspieszać. Nie dymi na czarno ani na biało itd. Turbo nie gwiżdże, nie syczy.
Oleju przez 1500km ubyło 1mm na bagnecie.
Co zrobić, co kupić? Jakie koszta.
Z góry serdecznie dziękuję za pomoc.
Offline
Offline
Tak jak juz kiedyś pisałem na forum,że grupa VW dała du@#$y z tym łączeniem na szybko-złącze w silnikach AXR, AWX, AVF.Kupując golfa w 2012 po miesiacu zauwazyłem,że ten gumowy wąż wychodzi z przepustnicy,poczytałem trochę o tym i zukupiłem nowy w aso wraz z tą metalwą klamrą (łączny koszt wyniósł około 260 złociszy).Po roku jazdy znowu zauważyłem,że ten gów@#$%^ne alu ząbki się wyrobiły i wąż ponownie zaczyna wychodzić z przepustnicy na skutek ruchu powietrza sprężanego przez turbinę.Pomyślałem, przerzuciłem X stron na necie (a że z wykształcenia jestem mechanikiem obróbki skrawaniem ) ulepszyłem/zrobiłem małą przeróbkę to co konstruktorzy zepsuli.I po ponad już 2 latach jazdy śmiem stwierdzić,że patent się sprawdza Koszt to około 10-12 złociszy i ze 2-3 godzinki.
Kolego "Marcinusik"-mały olejowy film w układzie dolotowym zawsze bedziesz miał (odma, turbina ),a sprężone powietrze będzie wypychać olej każdym możliwym punktem,wiec nie dziwi mnie ta Twoja fota-sam tak miałem.
Offline
kane napisał:
(...)ulepszyłem/zrobiłem małą przeróbkę to co konstruktorzy zepsuli.I po ponad już 2 latach jazdy śmiem stwierdzić,że patent się sprawdza Koszt to około 10-12 złociszy i ze 2-3 godzinki.
No to może w końcu szanowny Panie "kane" pokażesz jak rozwiązałeś problem z tym wężem u siebie. W końcu jesteśmy na forum po to, żeby sobie pomagać czyż nie
Offline
xXKrystianXx napisał:
... W końcu jesteśmy na forum po to, żeby sobie pomagać czyż nie
Akurat TEGO nie musisz mi tłumaczyć-od czerwca 2012 jestem biernym "użytkownikiem" tego dobrego forum.Zrobiłem to za free (chodzi o opispodgląd ) czytaj tutaj----> http://www.golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=9754 lecz wszedłem w $ interes (zostałem wyśmiany) i usunełem fotkę.Nie będę nikomu się narzucał skoro można ze wszystkiego $ trzepać
Offline
kane, wrzuć tą fotę klamry.
Sądzę że taką klamrę dało by się zrobić z opaski zaciskowej, zgrzewaniem punktowym dorobić 3 pazurki - zrobić takie dwie sztuki.
Na obudowę i rurę - zakręcamy obie opaski a pazurki łączymy klamrami z twardego drutu stalowego.
Taki mój dziadowski patent.
PS. Link który podałeś przeczytałem, no cóż jak mam wielkie uznanie dla Kolegów z Forum, to czasami ego Ich przerasta...
Offline
Przyjąłem Trzeba się do #Eizon odezwać w sprawie tego węża...
Offline
Oj no nie! Pomyśl sam... jak utrzymać w miejscu coś co się wysuwa ???
Nawet 2 zwykłe opaski zaciskowe i drut miedziany... troszkę pomyślunku... ale skoro stać Cię na 120 zł o tak... luz.
Tym bardziej że ta guma ma kołnierz więc sukces murowany
Ostatnio edytowany przez TataNka (2016-01-03 14:53:34)
Offline
Kolego to może dwa małe hefciki, a co później się kątówą odetnie jak będą problemy... kupię nowy,nie będę się bawił w jakieś cuda. Jedyne co mógłbym zrobić to jest delikatne podpiłowanie ząbków na nowym wężu, żeby się to lepiej trzymało.
PS: I żeby nie było, że tu do kogoś pije. Każdy robi jak uważa
Offline
Na stałe przywalić i będzie spokój. Poszukajcie sobie tego przewodu z firmy Termotec i sprawa załatwiona bo jest poprawiony
Przewód chłodnicy powietrza
DCW087TT
z 150zł kosztuje macie spokój na długie tyś km
Ostatnio edytowany przez Eizon (2016-01-03 16:00:57)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline