Golf 4 Klub Polska
Witam.
Od jakiegos czasu przymierzam sie do kupna samochodu. Już w rożnych markach szukam szukam i nic.... Trafiłem na taki egzemplarz co o nim sadzicie? Mam do wydania ok 15-18 tys.zl. Zastanawiam sie tez na benzyna 1.8T ale to tylko z gazem.
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-9-t … 07384.html
http://otomoto.pl/volkswagen-golf-1-8-t … 82973.html
z góry dziekuje za ocene
Offline
wybrał bym opcje numer 2.
Offline
Offline
1.8 Turbo bardzo duzo pali a i o turbine trzeba dbać jak w TDI a moment obrotowy..... nieoceniony. Ja bym brał TDI.... gaz jest do gotowania nie do jazdy
Offline
jak chcesz ekonomicznie jezdzic to wez sobie 1.4 + gaz ewentualnie np. 2.0 pali około 9.5 do 11l/100 to mysle ze takie 1.8t bedzie palic o 1-2 litry więcej a jak z gazem to dolicz sobie dodatkowo 2litru gazu = około 11/12l benzyny , 12-13l gazu (mogę się mylic) tez myslalem o gazie ale na razie dam sobie z tym spokoj nie jest tak źle jak ponizej 10 pali na trasie zejde nawet do 5.5-6.5l/100km tylko czemu 2.0 ma tylko 115km? 0_o a 1.8 125km? większy moment obrotowy?
Offline
2.0 jest generacyjnym staruszkiem, podobnie jak 1.6 8V. Konstrukcyjnie wywodzą się z lat 80 i to raczej pierwszej połowy, stąd ich niewysokie moce, 8 zaworów i rachityczny wygląd. Z drugiej strony silniki wywodzące się z linii projektowej EA827/EA113 są stosunkowo odporne.
1.8 20V i 1.8T to silnik zaprojektowany w całości przez Audi - stąd tak lubiane przez nich 20 zaworów, większe wysilenie konstrukcji i długi skok tłoka.
Co do tematu - 1.8T jest mocno zużyty - nie wróżę przebiegu niższego niż 250 tys. km. Dodatkowo coś miał robione z ryjkiem - szpary mi się nie podobają. Za tę cenę na pewno nie warto.
Offline