Golf 4 Klub Polska
Witam
Sorki, że nie stricte o zawieszeniu, ale blisko.
Byłem na szarpakach. Wszystkie tuleje, sworzeń są ok.
Jednak przy lewym skręcie przejeżdżając np. przez tory tramwajowe słychać stuk.
Obstawiam, że może to być albo końcówka drążka, no albo sama maglownica.
Odnośnie maglownicy to nie poradzę nic, ale jak mogę sprawdzić czy luz jest na drążku ?
Podnieść, zdjąć koło ... ???
Offline
podnosisz przód na zwykłym lewarku i łapiesz koło i ruszasz w prawo i lewo tak jakbyś skręcał ale jak byłeś na szarpakach i tego nie wykryli to zmień mechanika
na szarpakach powinni wykryć nawet luz na wózku zawieszenia ...
a trzaskać może amortyzator nie zapominaj o tym
aha i na szarpakach nie wyjdą wyrobione gumy stabilizatora ale jest na nie sposób
- bierzesz otwierasz drzwi do szeroka łapiesz za koniec drzwi i ruszasz mocno auto do góry i na dół powinny albo skrzypieć albo trzaskac
Offline
Ano niestety na szarpakach nie wykryli. Podjechałem do pierwszej z brzegu stacji diagn.,zapłaciłem 40 pln i sprawdzili.
Diagnoza: wybite łożysko Mcphersona prawego.
Wymieniłem.
I dalej jest stukanie.
Obstawiam dlatego końcówkę drążka lub maglownicę.
Jutro obadam tak jak napisałeś.
Offline
na maglownicy masz nakrętkę którą trzeba dokręcić jeśli jest luz
a końcówka drażka bedzie stukać jest możliwośc ze bedzie stukać sam drążek a nie końcówka
Offline
Napiszę tak: Stuka też coś i mi.
Robiłem przegląd. Opowiadałem mechanikowi że coś mi bije. Jedynie co to kazał mi wymienić tulejkę gumową na prawym wahaczu. Ale mi się wydaje że też to jest maglownica. Jest widocznie luz i dlatego stuka.
Jeżeli miała to by być końcówka drążka kierowniczego to by od razu wykrył to na trzepakach na przeglądzie. Jedynie co to maglownica. Ja tak uważam, bo mam ten sam problem. A stukanie rozciąga się po kierownicy.
Aha. Zapomniałem napisać. Na pierwszym przeglądzie wymieniałem końcówkę- 40 zł bodajże. Inaczej nie chciał podbić. xD
Ostatnio edytowany przez kutacso (2011-10-19 21:44:14)
Offline