Golf 4 Klub Polska
Golf iv 1.8t gti 3hb
Co lepiej zalozyc i jakiej firmy zawieszenie czy amortyzatory seryjne i sportowe sprezyny czy gwintowane zawieszenie. Chce zeby golf sie dobrze trzymal drogi ale tez nie byl za niski na nasze kochane polskie drogi
Offline
Jak nie chcesz, żeby był za niski, to tylko i wyłącznie zawieszenie gwintowe. Czemu? Bo masz regulację, ustawiasz taką wysokość jak chcesz..
Jak założysz sprężyny obniżające to nie masz pola manewru żadnego, prócz kolejnej zmiany. Nie wspominając, że seryjne amory + sprężyny obniżające = shit.
Przy gwincie ustawiasz taką regulację jaką tylko chcesz, seryjnie możesz zostawić, lekko obniżyć, na maxa obniżyć, na maxa do góry skręcić.
Bardzo wygodne zawieszenie pod względem regulacji ustawienia wysokości. Przy gwincie możesz być pewien, że auto będzie sztywniejsze i będzie
się lepiej trzymało drogi, aczkolwiek na tę funkcję ma jeszcze wiele rzeczy działanie. Szerokie opony etc. Co do firmy zawieszenia to temat rzeka.
TuningArt/TaTechnix, praktycznie to samo, tanie ale twarde. MtsTechnik, troszkę bardziej miękkie, też tanie, ale du#y nie urywa.
Potem to już AP, KW i inne, dużo droższe ale komfortowo lepsze. W cenie markowej używki, kupisz nowe zawieszenie słabszej firmy.
Ja za 600zł kupiłem nowy gwint TuningArt. Teraz bym odłożył kilka stówek i chyba kupił lepszą markę. Aczkolwiek nie narzekam.
Kwestia przyzwyczajenia. Pozdrawiam.
Offline
Albo bilstein b6 ewentualnie b8
Albo jakis markowy gwint..
Jak kupisz na poczatek ap albo ta techa to nie dowiesz się co znaczy mieć markowy gwint.
Proponuje albo K&W , Weitec albo konkretny H&R ale to kwota z 3500-4 tyś
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline