Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Witam.
Tydzień temu w moim AXR pojawił się błąd silnika -> wypadanie zapłonu na cylindrze 1. Odczyty z komputera pokazały w kanale 13 wartość 3,0 mg pierwszego pompowtrysku. Silnik chodził nie równo, czasami przykopcił na biało. Postanowiłem wymienić uszczelki na pompkach (czytałem, że to pomaga) i zamienić pompki miejscami. W tym momencie błąd już nie wyskakuje, a najgorsza wartości w kanale nr 13 to ok 0,8mg na ciepłym motorze. Kanał 18 pokazuje poprawne działanie elektrozaworu natomiast na kanale 23 wszystkie wartości są <30.
Na dzień dzisiejszy po zagrzaniu się silnika można odczuć delikatne cykliczne szarpnięcia / drgania tylko na biegu jałowym podczas postoju. Czym to może być spowodowane? Dodam, że auto ma ok 250 tyś przebiegu, dwumas osobiście nie robiłem, czy był wymieniany wcześniej nie wiem. Test z piątym biegiem i 50km/h przechodzi raczej sprawnie.
Dziękuję za odpowiedzi
Offline
Szarpniecie jest wywołane raczej wtryskami. Ewentualnie trzymaj wcisniete sprzeglo i obserwuj tę drgania czy są mniejsze i czy w ogóle występują
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Wciśnięcie sprzęgła nie wywołuje żadnej zmiany. Drgania występują tylko na ciepłym silniku. Na zimnym pracuje normalnie.
Offline
Więc wina raczej dawkowania wtryskiwaczy ;/
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Strony: 1