Golf 4 Klub Polska
Witam !
Nie którzy z was mnie pamiętają z tego golfika:
http://golf4.pun.pl/viewtopic.php?id=10199
Otóż auto po dzwonie zostało naprawione, a następnie sprzedane(kupujący znał stan auta, że po dzwonie także wszystko git). Dozbierałem kasy i odkupiłem od dobrego znajomego jego golfa Autko brzmi fajnie, jeździ bardzo fajnie a przede wszystkim jego komfort jest dużo lepszy niż w jego poprzedniku
Dane ogólne:
Rok produkcji: 1998
Silnik: 2.3V5 AGZ
Moc: 110kW/ 150 kM
Skrzynia: 5-biegowa/manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Przebieg: 271 tyś. (silnik z swap'a przebieg aktualny ~180 tyś.)
Drzwi: 3
Wersja: Highline
Lakier: LC5H
Wyposażenie:
ABS
Wspomaganie kierownicy
Skórzana trójramienna kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
Regulacja wysokości siedzenia kierowcy i pasażera
Regulacja odcinka lędźwiowego w fotelu kierowcy
Podgrzewane fotele
Centralny zamek
Climatronik
4x poduszka powietrzna
Elektryczne szyby
Elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka
Immobilizer
Komputer pokładowy
Modyfikacje:
Silnik:
- 2.3 v5 150 KM AGZ
ZAWIESZENIE:
- przód - amortyzatory, sprężyny bora 2.3 v5
- tył - amortyzatory seria, sprężyny seria
UKŁAD HAMULCOWY:
- przód - tarcze 288 z bory, klocki z bory
- tył - tarcze 232 BOSCH, klocki - BOSCH
KOŁA:
LATO - Niebawem coś kupię
ZIMA - stalówki 15" - 195/65/15
UKŁAD WYDECHOWY:
- katalizator
- przelot
- końcowy z Leona Cupry
WNĘTRZE:
- licznik Full Fis z Bory (wersja UK)
- podświetlane kratki nawiewów z Bory
- włącznik świateł Polo 6r
- dekory Golf IV R32
- mieszek z chromowaną ramką
- chromowane nakładki na pedały
- fotele pół kubełki i kanapa z Golf IV 2002 rok
AUDIO:
- radio Blaupunkt London 120
- głośniki - seria
STYLISTYKA:
- lampy tylne Golf IV GTI
- zaślepiona tylna wycieraczka
- usunięte oznaczenia z tyłu
- czarny znaczek VW przód + tył
- przyciemniane szyby
- dokładka tylnego zderzaka V6
Planowane modyfikacje:
- Koło 18' cali jakieś ciekawe
- Usunięcie kleju po lotce z klapy bagażnika
- Usunięcie rdzy w progach bo delikatnie włazi tylko tam
- Mieszek GTI z srebrną lagą i srebrną gałką + obwódka chromowana - ZROBIONE
- Full FIS wersja Europejska
- Naprawa martwych pikseli na ekranie FIS'u
- Dywaniki welurowe GTI
- Tylna wycieraczka od golfa V
- Kierownica golf VI lub fajne obszycie
- Dokładka V6 przód
- Długie prawe lusterko
- Lusterka oraz dokładki przód tył malowane w black piano
- Sprężyny sportowe 50-60mm w dół
- Chromowana podstopnica z R32
- Dwuetapowa korekta lakieru + zabezpieczenie jakąś ceramiką
- Przerobienie lamp przednich na dwukierunkowe
- Listwa USA z obrysami i kierunkami
- Nowy podłokietnik oryginalny bo obecny się złamał(zamiennik) - ZROBIONE
- Pomarańczowe diodowe kierunki w nadkolach i listwie USA
ZDJĘCIA:
Ostatnio edytowany przez D1ego (2017-02-07 00:07:15)
Offline
Offline
To teraz musisz poprawić/skorygować swój profil
Pochwal się swoim nabytkiem-wstaw fotki.Będziesz naprawiał martwe linie w wyświetlaczu?
Co do spalania-hmm przy takiej (pokazanej) prędkości,to każde autko będzie ekonomiczne.W 2012 pojechałem do Karpacza i po tych krętych drogach jechałem 70/80 km/h spalanie litrażowane wyniosło 4,28.Zapewne wiesz ,że wyświetlacz kompa zaniża spalanie-więc nie można się tym tak do końca sugerować.
Offline
Skoryguje wszystko ale aktualnie mam urwanie głowy - praca, uczelnia(ostatni, najwazniejszy egzamin który blokuje mi przejście na ostatni semestr inżynierki) a tak to będę przy aucie dłubał Teraz zacząłem poszukiwania garażu do wynajmu gdzieś blisko mojego osiedla co bym miał gdzie dłubać Może dziś mi się uda zrobić trochę fotek to wrzucę
EDIT:
Jutro wysprzątam autko i powrzucam dużo zdjęć z zewnątrz i z wnętrza oraz uzupełnię specyfikację auta, wyposażenie a także wady które chce poprawić i moje przyszłe plany na auto
Ostatnio edytowany przez D1ego (2016-06-18 00:14:11)
Offline
Widzę, że mnie ominęła informacja o tym, że autko już u Ciebie, gratuluję
Offline
A dziękuję Autko jest bardzo fajne, wygodne przede wszystkim i jak na razie dobrze mi służy Ale mam dwa pytania:
1. Czy ta felga dobrze siądzie ? 18 cali od znajomego w dobrym stanie i z fajnymi oponkami (ten "stos" z felgami po lewej to właśnie te koło)
2. Coś się stało z radiem, nie czyta płyty CD oraz stacji AM/FM no i nie świeci się wyświetlacz radia a reszta przycisków w radiu się świeci - co może być przyczyną?
Ostatnio edytowany przez D1ego (2016-06-27 19:12:55)
Offline
Z radiem nie pomogę, kompletnie się nie znam. Felgę skądś kojarzę, że gdzieś ją już widziałem, w sensie, że na aucie.
Mi nawet się podoba, co tu dużo pisać. Załóż, przymierz i zobaczysz, bo tak to można gdybać Kibicuję
Offline
Na dniach wszystko będzie wiadomo czy w lipcu siądzie A co do radia to czytałem ze to może być bezpiecznik od radia także jutro sprawdzę czy mam 25 amperowy gdzieś w domu i zmienię
Offline
Bardzo podobają mi się te Twoje alu dekory-sam takie chciałbym zakupić lecz są DROGIE i pewnie żona jęczała by mi z tydzień na uchem .Widzę,że masz skórzaną kierownicę-jak masz ślady użytkowania to proponuje zakupić krem SAPHIR-działa cuda.Do całości aby był idealny kup też welurowe dywaniki-poprawia wygląd na lato niż guma.
Offline
Dzieki Kane za rade, sprawdzę ten krem SAPHIR bo skóra jest tak 7,5/10 Co do radia to DZIAŁA haha - jak jest pokrętło głośności to okazuje się że jego wciśnięcie powoduje wyłączenie radia no i ja chyba gdzieś niechcący wcisnałem haha I radio nagle działa Ps. Widzicie jakie mam radio - czy to jest radio na jedną płytę czy kilka? Bo pod wejściem na płytę CD jest napisane : CD PLAYER/ CD IN/ CD CHANGER. A co do alu dekorów to niestety są BARDZO drogie - ostatnio wiziałem komplet za notabene 850 zł na allegro Dywaniki wlecą jakieś od GTI, teraz mam więcej czasu to na dniach rozkręcę podłokietnik i będę próbował go ratować
Offline
Obawiam się,że posiadasz CD tylko na 1 płytkę lecz masz możliwość podłączenia zmieniarki.Podana cena 850zł z Allegro to jest pewnie używka-ja takich nie kupuje-jak coś to tylko nówka-luknij tutaj na ceny http://www.getem.pl/kategoria.2316.vw.html
Offline
O kur...czaki Zobaczyłem cenę tych alu dekorów na tej stronie to generalnie za komplet syto ponad tysiaka... A co do zmieniarki - to jest ta umiejscowiona zawsze w bagażniku po lewej stronie? Jaki koszt samej zmieniarki i czy dużo roboty jest przy ciągnięciu kabli do radia
Offline
D1ego napisał:
... za komplet syto ponad tysiaka...
Obawiam się,że to znacznie za mało (ja za swoje "zwykłe" dałem coś koło 4500 łącznie z konsolą środkową oraz pod kierownicą).
Cena zmieniarki zależy od firmowego napisu,a co do podłączenia z okablowaniem to myślę,że tak 250zł.
Offline
Mały news co do radia - nie będzie zmieniarki, zamówiłem gniazdo zapalniczki do zabudowy, w schowku zrobię sobie ładnie gniazdo a tam akurat miejsce na transmiter będzie + pendrive i mam rozwiązany problem, a radio fabryczne zostaje na pokładzie podrzucę zdjęcia na dniach
Offline
Offline
Ten kabelek to tak już na stałe będzie widniał?? Szpeci trochę Twój nowy nabytek.
Offline
MFD wersja C lub D, albo jeszcze G i Panie, będzie taki zajebisty OEM, że nie masz pojęcia !
Offline