Golf 4 Klub Polska
Witajcie
By³o sporo podobnych tematów, przemierzam siê do zakupu opon letnich. 195 / 65 /R15 klasy premium. Obecne Klebery HP3 s± ju¿ co raz bli¿ej emerytury ehh a my¶la³em ¿e doje¿d¿a do koñca i na szrot.
Obecnie zastanawiam siê nad:
Goodyear Efficientgrip Performance
NOKIAN ELINE 2
DUNLOP BLURESPONSE
Michelin ENERGY SAVER
Dodam ¿e sporo je¿d¿ê po autostradach i ogólnie jestem dosyæ wymagaj±cym kierowc±. Mo¿e jakie¶ inne opony? Proszê porad¼cie
Bud¿et 1200 -1300 max
PS kusi mnie po przeczytaniu etykiety na Nokiany
Ostatnio edytowany przez achtung (2016-08-01 17:00:41)
bierz w ciemno ;-) DUNLOP BLURESPONSE
Naczyta³em siê sporo na forach, testach i opiniach i generalnie te oponki mia¿d¿± konkurencjê :-)
Mam od kwietnia, kupi³em na opo... - mia³y byæ polskie a dosta³em made in germany :-) - ¶wie¿utkie.
Jak do tej pory super, 0 oznak zu¿ycia, samochód jak przylepiony...w tej cenie wg. mnie najlepsze.
Ostatnio edytowany przez litan1 (2016-08-01 17:01:54)
Continental ContiEcoContact 5 w tym roku kupi³em jestem mega zadowolony. Polecam. S± ciche, dobrze trzymaj± siê drogi, komfort jazdy jest super, hamowanie bardzo dobre zarówno na mokrym jak i suchym pod³o¿u. Aha mia³em problem z dr¿eniem kierownicy przy wy¿szych prêdko¶ciach po za³o¿eniu tych opon nawet przy prêdko¶ciach rzêdu 150 - 170 km/h kierownica nie dr¿y. Kupi³em dok³adnie te http://www.oponeo.pl/dane-opony/contine … #115308992 tylko ¿e 16'.
achtung, jak na te konie i rozmiary kapci... ³adowanie siê w klasê premium to zbytek - bez polemiki.
£agodne 200 z³ za now± oponê i Masz komplet. Chyba ¿e Masz fanaberie, rozbuchane ego - bez polemiki.
Ale wybór oczywi¶cie tylko Twój, moja za¶ sugestia.
W golfie mam za³o¿one nowe uniroyale raineExpert 3, - rewelacja, polecam, nic lepszego nie potrzeba
w corolli wulkanizator namówi³ mnie na falkeny ziex ze 914 ( made in japan ) latam na nich 3 sezon i jedyny minus to taki ¿e troche g³o¶no przy prêdko¶ci powy¿ej 130 km/h