Golf 4 Klub Polska
Witam
Ogladalem wczoraj program na TVN TURBO 101 Napraw.
Koles mial specjalnie urzadzenie do mierzenia ilosci przeplywu powietrza..
I jak sie okazalo sportowe filtry ,nawet te stozkowe zwiekszaja moc auta dynamike a przy tym zmniejszaja spalanie..
I teraz tu do was pytanie czy ma ktos taki filtr i czy to prawda??Bo wedlug urzadzen jakie prezentowali na TVN TURBO to powinno zwiekszyc moc..
Bora 2.0 Pb
Offline
Jasne że tak !!!
Zwiększają - oczywiście.
Zastanawia Cię jedno: czemu ten dziadyga wieśwagen pcha jakieś papierowe szmatławce... a jeszcze inny debil ze wschodu robi olejowe filtry powietrza do Władymirca... skoro można pończochę nawinąć na klosz z lampki nocnej i silnik ma 5 KM więcej...
W sporcie nie dba się o kondycję silnika... jeden wyścig jeden silnik... i nikt łez nie roni że po 1000 km na cylindrach gładz jak papier ścierny 2000, a po pierścieniach to prawie tylko gniazda zostały...
Resztę doczytaj na Forum - filtr stożkowy, Google się też kłania...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2016-08-19 16:48:55)
Offline
Czyli lepiej kupic Origalny filtr niz taki Tuningowy ? Bo mozna silnik zajechac tak?
Offline
na benzynę 2.0 bez tuningu ( boć to wolno ssący ). Wystarczy Ci zwykły papierowy.
Zaś podpowiem jedno: jeśli często jeździsz polnymi, szutrowymi ( wyżużlowanymi), cementowanymi drogami - nic nie szkodzi aby kupić filtr powietrza na uciążliwe warunki drogowe.
Tj. taki z dodatkową powierzchnią filtrująca w postaci drobnej gąbki.
Zapewniam Cię że lepiej na tym wyjdziesz niż na stożkach rodem z allegro, ( bo prawie jestem pewien że o takim Myślałeś - do 200zł. Bo Naprawdę dobry stożek o parametrach filtrowania dorównujących filtrom klasycznym, papierowym to cena 500zł... a i tak nie dorówna...) A za klasyczny z gąbką zapłacisz 60zł. Max 80zł.
I tylko pamiętać o interwale wymiany, i silnik Ci się odwdzięczy.
Offline
To szefie powiedz mi jaki filtr kupic aby byl lepszy od tego zwyklego co mam zeby zwiekszyl moc a przy tym zminimalizowal spalanie?
Jezdze kilka razy w tyg do dziewczyny zwykla polna droga duzo kamieni i kurzu,piach wszystko sie kurzy ze za mna swiata nie widac.. Co polecasz zeby bylo dla silnika jak najlepiej ? Ty tu sie znasz podaj link czy cos ogladne zobacze .Ty tu rzadzisz bo widze jestes fachowcem.
Offline
Samym filtrem tego nie zrobisz.
Przecież można filtr całkiem wy..p... znaczy wyrzucić. Co nie ???
Spalanie spadnie moc wzrośnie... coś za coś... ale ile syfu do cylindrów pójdzie. Oglądałeś komorę filtru ?? Ile tam kurzu na dole, liści a czasami i drobnych kamyczków...
http://www.iparts.pl/czesc/filtr-powiet … 40459.html
Podobny mam u siebie.
PS. Bez podlizywania
Offline
To co mam kupic taki jak twoj czy zostawic taki jaki mam?
Twoj cos daje? osiagi spalanie?
Offline
kristo19921 napisał:
... Twoj cos daje? ...
Lepsze zabezpieczenie silnika
Offline
Zostaw taki jaki masz...
Mój... daje mi lepsze samo poczucie i to co napisał Kolega "kane".
Jeśli Chcesz coś modyfikować to podstawą wyjścia jest mieć "CO" modyfikować.
Obaj mamy spokojne silniki, i tam naprawdę nie ma czego "ulepszać" po fabryce.
A grzebanie w nich na siłę dla marnych 5 KM to bezsens.
Lepiej zadbać o estetykę z zewnątrz, wewnątrz... wypucować, odpicować... za ta kasę ( filtr stożkowy ) kupić lepsze części...
Ostatnio edytowany przez TataNka (2016-08-21 06:03:51)
Offline
Nie wiem jak to jest w Pb lecz jak ja do swojego w 2012 założyłem filtr Bosch'a z prefiltrem (taka gąbka grubości około 1cm) to wydawało mi się jakby golf trochę był zmulony.Teraz stosuję filtr bez prefiltra lecz aby zadbać o turbinę,silnik czyszczę go w lecie (zwłaszcza w okresie żniw) co 200/300 km.Przesada?? Proponuję tam luknąć i wtedy mi to napisać.
Offline