Golf 4 Klub Polska
Witam
Pacjent 1.9 tdi, 90KM ALH, skrzynia 5
Gdy silnik pracuje a auto nie porusza się można lekko wrzucić każdy bieg. Gdy rozpędzę auto na dowolnym biegu, wcisnę sprzęgło i chcę zredukować na 2 bądź 1, to na lewarku czuć duzy opór, tym większy im szybciej auto się toczy (oczywiście mowa o niskich prędkościach odpowiadających biegom 2 i 1, nie redukuje z 5 na 1 przy 120km/h), trzeba na siłę pchać lewarek i bieg wchodzi nez żadnych zgrzytów etc. Gdy auto zatrzyma się, redukcja odbywa się leciutko. To samo gdy jadę np na 1, wcisnę sprzęgło, wrzucę na luz i ponownie chce wrzucić 1, znów opór nie ważne czy puszcze i ponownie wcisnę sprzęgło czy nie, dopiero gdy auto się zatrzyma bieg wchodzi jak w masło. Wsteczny ma duże opory przy wyłączaniu gdy pojazd jeszcze wolno się toczy. Problem występuje jedynie na biegach 1 i 2, oraz ciężko wychodzącym wstecznym.
Offline