Golf 4 Klub Polska
Witam. Potrzebuje porady gdyż auto stoi u mechanika a ja mam wrażenie że gościu szuka przyczyny tam gdzie jej nie ma.
Otóż po wyjeździe na wakacje na morze. Utknęliśmy w 10km korku i niestety po 2h na ok 8km golf się zagrzał. Godzinna pauza i do przodu. Sytuacja powtórzyła się jeszcze 2 razy ale temp nie skoczyła wyżej niż 100 stopni. Po 5 dniowej przerwie i dolaniu wody bo o dziwo jej nie było... golf bez "ale wrócił i to dłuższa drogą. 2-3 miesiące było ok ale znowu golf zagrzał się wiec zacząłem szukać przyczyny. Wymieniłem termostat i cały płyn i było ok. Po miesiącu znowu sie zagrzał wiec wymieniłem korek zbiorniczka wyrównawczego i golf przestał się grzać i wróciło ogrzewanie. Z tym że co każdy postój ( zgaszenie silnika ) wywala wodę przez zbiorniczek. Miarka się przebrała więc golf stoi u magika. Jutro głowica ma iść na sprawdzenie.
Macie jakieś pomysły co może się dziać? Może ktoś już to przerabiał ?
Golf 4 1.9 tdi AHF 110km 99r
Offline
No mechanik dzisiaj dzwonił ze głowica jest ok ale są luzy na czymś tam. A i czy w tych silnikach uszczelka jest metalowa? Bo pierwszy raz słyszę o metalowej a tak mi powiedział magik. .
Offline
Uszczelka jest metalowa i jeśli przez nią dmuchało to na pewno było to widać po zdjęciu głowicy.A dla pewności sprawdził bym jeszcze pompę wody ,bo czasami jest tak ,że wirnik kręci się na ośce tym bardziej ,że raz było dobrze a raz nie.
Offline
Czy na rozgrzanym silniku da się odkręcić korek zbiorniczka płynu chlodzacego? I czy przewody nie robią się zbyt twarde?
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Ale jeżeli wywalało płyn to i przewody były twardę..
Śmiało zwalaj głowicę i planowanie + nowa najgrubsza uszczelka
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
kt10 młotkiem się w głowę puknij i jak nie masz pojęcia to się nie produkuj jak gimbas przed pornosem.
Bo od takich pierdół jak twoje ludzie którzy przyjeżdżają do zakładów mechaniki pojazdowej mówią że oni na forum czytali i tak się robi. To jak się twojej wiedzy ktoś oczyta to zakład zamknięty dla upośledzonych..
Ostatnio edytowany przez Eizon (2016-11-20 17:22:43)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
kt10 tonuj się trochę !!!
Gdybyś raczył chociaż spojrzeć na profil Eizona, to byś w buzię mysich bobków nawkładał aby jej nie otwierać.
A tak szczerzysz dziąsła Tutaj, tylko po co ??
Offline
Forum jest poto aby sobie pomagać a nie obrażać. Ale widzę że niektórzy myślą że wszystko wiedzą. Ciekawe że Tatanka niewidzi, że to Eizon zaczął.Dobre porady są wskazane a złe niekoniecznie.Pozdrawiam złośliwców!
Offline
Eizon zaczął, bo Sz.K. piszesz od rzeczy... poprawiasz Kogoś kto w dieslu już "trochę" siedzi.
Skoro pisze: dać najgrubszą możliwą uszczelkę pod głowicę - to znaczy dać!!!
Przy doładowanym silniku zwiększenie pojemności o kilka mm3 przez tą grubą uszczelkę to pikuś...
Offline
Skoro to pikuś to zastosuj to u siebie.Najlepiej komuś tak doradzać bo ty nie płacisz za naprawę.Zadzwoń do serwisu VW podaj win i ,że potrzebujesz uszczelkę pod głowicę i ciekawe spytają czy głowica była planowana .Pozdrawiam! P.s.Może ktoś dłużej siedzi w dieslach i ma większą wiedze- bez urazy
Ostatnio edytowany przez kt10 (2016-11-22 21:09:12)
Offline
Starego psa nie nauczysz nowych zachowań..
Oczytałeś się gdzieś głupot i teraz wypisujesz..
Nie bez powodu dostałeś zjebke bo się nie znasz a drążysz jak ginekolog.
Ostatnio edytowany przez Eizon (2016-11-22 23:10:24)
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Panowie nie ma sie co kłócić. Z tego co wiem golf dzisiaj do odbioru ( bagatela po dwóch tygodniach ). Zrobione było planowanie głowicy uszczelka pod głowica i uszczelniacze. Przy okazji rozlecial się napinacz paska rozrządu i wymieniony został także rozrząd.
Offline
Golf po 17 dniach u mechanika wrócił do mnie A portfel jest chudszy o 1600zł... O.O
Regeneracją głowicy i wymiana uszczelki pod głowicą i przy okazji rozrząd. Ehh.. 2tyg pracy poszło.....
Offline