Golf 4 Klub Polska
Po pierwsze to nie jestem pewny czy w dobrym dziale napisalem jak cos to przeniesc
A wiec zostala podjeta decyzja w sprawie zalozenia zawieszenia gwintowanego. Zawieszenie ktore ma byc zakladane na wiosne to KW Street Comfort.
A wiec pisze o porady i informacje na temat tego producenta i samego rodzaju gwintu. Czy to jest dobry wybor? Jak sie jezdzi itp
I jeszcze nie wiem do konca o tych stabilizatorach, podkladkach silnila i z czym to sie je.
Gwint bedzie zakladany na golfa 4 1.9 tdi 110 AHF
Wiec czekam na opinie czy to wszystko bedzie dobrze sie zgrywalo :-) no i jaka cena ostateczna
Offline
Jeśli chodzi o KW to bardzo dobry wybór-wyższa półka, jak się jeździ nie wiem, ja mam Weiteca i nie żałuję wyboru.
Jak chcesz auto skręcić na sam dół to musisz zamontować stabilizator z audi S3 i jeśli przy gwincie będą "uszy" do łączników(a raczej będą) to długie łączniki z 4motion.
Podkładki pod silnik mam 2cm(koszt ok.150zł jak dobrze poszukasz), miska jest ciut wyżej niż sanki, więc już jest bezpieczniej niż bez nich, bo jak wiadomo miska w "gulfie" nisko, jeszcze przy glebie to wogóle. Na podkładkach na max skręconym gwincie mi z przodu stukała prawa półoś,ale sprawę załatwiło po 1 twardym 1cm odboju na stronę. Aha... i jak są dobrze zamontowane to nic nie stuka, nie puka, nie ociera(bo były takie opinie), nic nie czuć że są nawet, ale za to człowiek spokojniejszy.
Offline
Dzieki za odp
Jesli chodzi o stabilizator to ja nic nie rozumiem :-D jakby ktos mi mogl pokazac co kupic np u sasiedniego forum od mapeta tuning
Podkladki pod silnik to jest duzo bawienia? Czy wystarcz tylko uniesc silnik ?
Az tak nisko go nie chce bo dla mnie to na poczatku bedzie umordowanie
Kw street comfort dlatego ze chce nisko ale i komfortowo.
Co do tych gwintow obnizanie to wiadomo bedzie jak je obnizac sa jakos napisane ile mm w dół mozna ? Chodzi mi o to zeby nie bylo tak ze na jednej osi jest np wyzej a z drugiej niżej :-D
Offline