Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
Witam. Może komuś przyda się porada. Auto zakupiłem jakieś 4 lata temu i od tamtej pory były już problemy z odpalaniem. Oddałem auto do mechanika w Siewierzu który zajmuje się tylko dieslami (oczywiście z polecenia) który mówił mi że, wymienił uszczelniacze na pompowtryskach i sprawdził je i są ok. Tak więc zacząłem szukać wszędzie indziej tylko nie tam - no bo jak było u fachowca to nie trzeba po nim poprawiać... Po rozgrzebaniu całego auta i po wymianie wszystkiego, jednak pokusiło mnie sprawdzenie fachowca, wyciągnąłem pompki i okazało się. Wyłamane dwa zaczepy trzymające sprężyny (zestaw na jedna pompkę 70zł, na 4szt 200zł), może nie miało to znaczenia bo pompki można było wyregulować bez tego ale następną rzeczą która mnie ruszyła to wybita śruba regulacyjna bodajże na drugiej pompce. Różnica między trzema dobrymi a tą jedną była około 5mm. To jest na tyle dużo że popychacz stykał się z grzybkiem pompowtryskiwacza. Na końcówkach wtrysków był okrutny nagar. Wyczyściłem to szmatką i na dobę wsadziłem je do mocnego odtłuszczacza. Wszystko pięknie puściło :] Same pompowtryski miałem dać do sprawdzenia ale nie zrobiłem tego mimo że nie było to tak drogie. Po co mam się denerwować że któryś leje słabiej Od miesiąca wsiadam do auta i odpala na dotyk. Jeżeli ktoś chce się dowiedzieć czegoś więcej proszę pytać.
Offline
Udało mi się coś wydobyć w czasie napraw:
Załączam link do strony z częściami:
https://www.ui-diesel.com/
Jedynie czego bardzo żałuje że nie zrobiłem zdjęć końcówek pompek po wyjęciu z głowicy. Były naprawdę mocno oblepione sadzą lub czymś podobnym.
Ostatnio edytowany przez tomaszhornig (2017-01-06 03:05:16)
Offline
To ze koncówka wtryskiwacza jest brudna od sadzy I to jest Mic nowego. Po za tym nie wolno czyścić końcówki przy otworach rozpylajacych... Te zestawy naprawcze chodzi o gumki to najtańsze dziadostwo używać należy tylko zestawów Boscha.
I ciekawi mnie jak ktoś te pompki sprawdził ze sa ok skoro auto nadal nie naprawione było..
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Zdjęcia przedstawiają pompki jeszcze przed wymianą uszczelniaczy a założyłem jak pisałeś z BOSCHA. Tak jak pisałem, nawet najbardziej polecanych fachowców trzeba sprawdzać. Co za czasy
Offline
Strony: 1