Golf 4 Klub Polska
Witam
Mam problem przy nagrzanym silniku, mianowicie robi się mułowaty przy starcie i wyczytałem, że owa klapka może mieć z tym coś wspólnego.
Zdjąłem plastikową pokrywę od silnika, rozkręciłem i zrobiłem zdjęcie mechanizmu+klapki.
Pytanie:
Da radę ją teraz sprawdzić czy działa jak należy (suszarką podgrzewać)? Samo pchnięcie palcem tego bolca ma z początku spory opór.
Wiem, że można tę klapkę czymś przykleić żeby zawsze leciało zimne powietrze - pytanie czego najlepiej użyć aby trzymało i pod wpływem temp/powietrza nie odkleiło się i nie zassało tego kleju?
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Offline
witam ,miałem ten silnik 5 lat i mi się połamała ta klapka ,całkowicie ją zlikwidowałem i żadnej różnicy nie widziałem
Offline
No ja mam tak, że jak się rozgrzeje to jeśli mu nie dodam więcej gazu, to szarpie (światła przygasają, obroty bujają ).
Jako tako mi to nie przeszkadzało do sytuacji z przed 3tyg jakoś gdy spadł porządnie śnieg.
Nie szło normalnie ruszyć z miejsca, bo albo koła się ślizgały, albo szarpał - myślałem, że mnie szlag trafi bo wyglądało to trochę jakby "L-ka" jechała...
Offline
Ja myślę że raczej to nie jest wina tej klapki
Offline
Obstawiałem już wiele rzeczy, ale bez powodzenia. A ta klapka faktycznie u niektórych osób była za takie coś odpowiedzialna.
Wydaje mi się nawet, że mam ją ułamaną w miejscu haczyka:
Uploaded with fotem.pl
Niby ten mechanizm ma sterować klapką w zależności od temperatury, ale podgrzewałem go ostro suszarką i zero reakcji więc wyraźnie coś tu jest nie tak.
Niech mi ktoś doradzi czym to teraz przykleić na stałe
Chyba, że źle kombinuję i ta klapka ma być otwarta jak silnik ciepły - to by wyjaśniło twoją odpowiedź, że bez klapki nie widziałeś różnicy. U mnie najwyraźniej ona jest opadnięta cały czas lub powietrze nią macha na "lewo i prawo"...
Ostatnio edytowany przez brocol (2017-01-12 14:59:22)
Offline