Golf 4 Klub Polska
Witam. Posiadam Golfa 1.9 TDI AXR. Mam taki problem że od jakiegoś czasu jade i auto nagle traci moc, kompletny muł! Zazwyczaj moc traci podczas jazdy, raz mi się zdarzyło, że od początku jazdy nie był żwawy Jak auto postoi albo jak go zgasze i znowu odpala wszystko wraca do normy. Pomożecie rozwiązać problem ?
To są błędy jakie pokazuje komputer, jak je usune to ukazują się dopiero po tym "braku mocy " .
18263 Magistrala danych - uszkodzenie programu monitorowania
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17964 Ciśnienie doładowania - nie osiągnięta granica regulacji
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Offline
Mam podobny problem tyle ze silnik ahf. W sobotę na s8 nie mogłem się bujnac 130km/h z górki a pod górkę to stowa i zapomnij o czymś więcej ... zgasze auto i sportem ma moc ale gdy dobije do 120/130 następuje jakby odcięcie i znów muł. Czyżby turbo się kończyło?
Offline
U znajomego w AXR z tego co dobrze pamietam to winę za takie coś ponosiło turbo , było całe zasyfione , łopatki zapieczone , czyszczenie pomogło ale wiecie to u znajomego , proponuje udać się do jakiegoś ogarniętego mechanika , powiedzieć co i jak , obejrzy i diagnozę jakąś postawi Według mnie wina leży po stronie turbo , przeładowuje i wchodzi w tryb awaryjny ( jak źle pisze to mnie poprawcie )
Ostatnio edytowany przez Wiśnia (2017-02-13 20:46:18)
Offline
U mnie winowajcą była jakaś podróba przepływki. Też tracił moc, a po ponownym uruchomieniu silnika było już OK. Kupiłem nowy oryginalny przepływomierz BOSCHA i od tej pory (już ponad 1,5 roku) odpukać śmiga. Ale wcześniej byłą diagnoza komputerowa, nie robiłem tego w ciemno chodź podejrzewałem wcześniej że to ona jest winowajcą i się potwierdziło.
Offline
Których grup potrzebne są logi, żeby to zdiagnozować to jutro postaram się je zrobić ? I czy logi wykażą problem jak objawy zdarzają się sporadycznie, narazie z 5 razy w ciągu 2msc jakoś mi się to zdarzyło ?
Offline
najprawdopodobniej geometria sie przycina, na razie jest sporadycznie potem bedzie coraz czesciej az wkoncu zupelnie stana lopaty. Wsztstkie logi na rozgrzanym silniku , statyczne po przegazowaniu MEASURING BLOCKS (000, 001, 003, 004, 007, 011, 013, 018, 023) STATYCZNE BASIC SETINGS-04 (000 , 003, 011 ) no i najwazniejsze logi dynamiczne measuring blocks 000 001 003 004 008 010 i 011. I tak - logi zweryfikuja problem
Ostatnio edytowany przez khrys (2017-02-14 16:02:41)
Offline
Ok to jutro robie logi, bo już dziś za bardzo nie chce mi się autka rozgrzewać Jeszcze jedno pytanie, czy jak geometria się przycina to wystarczy turbinę wyczyścić ?
Offline
tak, najlepiej oddac do firmy ona podpowie czy stan wymaga tylko czyszczenia geometri czy moze jakas regeneracja turbo, warto sprawdzic czy wtryski nie leja bo to najczestszy problem wiecznych problemow z nagarem i stojacymi lopatkami. Natomiast jesli auto masz juz dlugo i jest to pierwszy problem z vnt to albo rzadko trasy robisz albo od wieku i przebiegu wtedy czyscisz i robisz kolejne 200 tys. Z tego co pamietam to kiedys juz pisales cos na forum i miales problem z przeplywka i brakiem mocy wiec wstaw logi pierw
Offline
Są te logi???
Kanał 008 i 011
300km jest w zasięgu każdego TDI.
Czip tuning, Porting, Wtryskiwacze, Fmic, Tip, GTB, Hybrydy. Wzmacnianie dwumasowych kół. Hamownia dynomet 4x4. Przygotowanie od podstaw auta na 1/4 mili.
Chcesz być w czołówce pisz na PW. >>>Mazowieckie<<<
Offline
Logi wykonane, pierwszy raz robiłem to samodzielnie, więc jak coś trzeba poprawić to mówić Przepływka i EGR niedawno czyszczone jak coś
Statyczne
MEASURING BLOCKS
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_PeRBZx.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_BB8bbMF.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_LgTgY.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_1I6J1y.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_ZZUym.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_2ZKIT.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_LwgdOa.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_V3jUA2.html
BASIC SETINGS
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_23uta.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_1Ce666E.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_BPI1Z82.html
Dynamiczne
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_s4vmC3.html patrzcie na pomiar niżej, na początku trochę namieszałem
Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_XbiHR.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_62h18.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_QRe85z9.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_AAY3I.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_x844s.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_YyM1PcQ.html
Ostatnio edytowany przez kondzik998 (2017-02-15 17:22:51)
Offline
EGR raczej nie pracuje bo jak go czyścilem to ten grzybek bardzo ciezko pracuje, ale chyba to nie szkodzi?? A te nagłe spadki mocy mogą być spowodowane tym że przepływka jest uszkodzona??
Offline
Pójdę za to do więzienia ?
Offline
kondzik998 napisał:
]A te nagłe spadki mocy mogą być spowodowane tym że przepływka jest uszkodzona??
Pisałem parę postów wyżej że u mnie był taki przypadek auto traciło moc w trakcie jazdy, a po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wracało do normy. Kup nową oryginalna przepływke, a konie wrócą
Offline
Jutro będzie nowa przepływka i mam nadzieję, że problem z głowy będzie
Offline
Nowe logi po wymianie przepływki, proszę o ocene Ori Bosha
Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_DoK4U.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_i61L8.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_8BN0n.html
Ostatnio edytowany przez kondzik998 (2017-02-18 16:18:01)
Offline
370 zł po zniżkach w InterCars. Normalnie 550 kosztuje
Offline
A no widzisz, bardzo duża jest rozbieżność w cenach
A ktoś podopowie coś na temat moich logów ?
Ostatnio edytowany przez kondzik998 (2017-02-18 18:30:22)
Offline
Kondzik998 mam podobny problem z tym ze u mnie v-max to 130-140 z czego przy ok 110 następuje tak jakby odcięcie i jakbym jechał sdi. Bylem dzisiaj u magika, podpiął kompa i wykazał bym szukał przyczyny przy podcisnieniu. Sprawdzić zawór Egr bądź tzw. "gruszke" zawór podcisnienia czy coś takiego. Może tu szukaj przyczyny.
Offline
Może to i głupie, ale czy jest coś takiego jak blokada prędkości??
Ostatnio z kumplem jechałem i tak mi właśnie podpowiedział, 😊
Offline
z4k to wyczyść turbine i powiedz jaki efekt
Offline
kondzik998 napisał:
z4k to wyczyść turbine i powiedz jaki efekt
kondzik w tym problem że nie ma kiedy. U mnie auto stoi czasami w weekend więc nikt mi nie naprawi. Czyszczenie turbo u mnie to koszt 150zł ( gosciu ma dobrą opinie )
plus wyjecie turbo. Ale właśnie nie ma kiedy tego zrobić. Wiesz jak jest a przecież jezdzi... ;-/
Offline
150 zł to prawie jak za darmo
Offline