Golf 4 Klub Polska
Witam, jestem Marcin (ELF)
na forum zaprosił mnie CHudini MK4 z którym znam się z vwslask
A więc jestem posiadaczem czwóreczki
- Silnik : 1.9 TDi AHF
- Moc [kW/KM] : 81kW/110KM + box
- Przebieg : aktualny 260 tyś km
- Rocznik : 1998
- Skrzynia : 5-biegowa
- Rodzaj paliwa : ON
- Drzwi : 5
- Wersja : highline
WYPOSAŻENIE:
- skórzana tapicerka
- 4 el. szyby
- el. i podgrzewane lusterka
- klima
- wspomaganie
Golfik po zakupie w 2008 był fabrycznym mk4 a ja wprowadziłem przez ostatnie lata następujące modyfikacje
Mechaniczne:
- box (5-10km więcej ale włączany z kabiny)
- zawieszenie gwintowane MTS-technik
- gumowe elementy przedniego zawieszenia zmienione na poliuretany żółte
- nowa turbina z ARL nie regenerowana
- filtr stożkowy
- miana tarcz przód i tył na nacinano nawiercane
w planach z mechaniki mam jeszcze
- zmiana kolektora ssącego na ARL
- zaślepienie EGR
- przerobienie dolotu z intkiem przed chłodnicami
- zmiana pompy wtryskowej na 11
- zmiana wtrysków z 205 na 230
- zmiana programu mam nadzieje że na 200km
Modyfikacje wizualne:
auto zrobione na gładko:
- drzwi bez klamek i listew bocznych
- prawe lusterko duże tak jak lewe
- tylna klapa bez znaczka i klamki
- zderzak tył z dokładką i również na gładko
- daszek tylnej szyby ale nie z R32
- progi ala R32
- przedni zderzak ori z R32 i dokładka z cupry
- przednia maska z bad-lokiem ale pół okrągłym nie prostym jak zazwyczaj robią
- gril bez znaczka
- lampy przód soczewka z ringami clear-black z xenonem
- lampy tył diodowe clear-black
- boczne kierunki również clear-black
- nowy lakier czerwona perła
- felgi lato 18'' S-line z oponami Yokohama S.Drive 205/40 lekki naciąg
- felgi zima 16'' Borbet z oponami Goodrich 205/55
Foty:
z nysy
Ostatnio edytowany przez ELF (2011-11-24 20:32:41)
Offline
naprawde zrobiony ze smakiem !
Offline
Offline
no Mateusz -to Ci Marcin dosypał !
A autko super !!!
PS: jeśli mogę coś dodać, tylne lampy dymione Hella !!
Ostatnio edytowany przez Damian (2011-11-22 19:17:15)
Offline
Super autko
Offline
ŁADNE TE TWOJE VW WOZIDŁO trza sie kiedyś spotkać co ELF
Offline
Każde drzwi i bagażnik też, za sterownik z dwoma siłownikami dałem 130zł na allegro, pozostałe 3 siłowniki skombinowałem od kumple z aut co szły na szrot więc za piwo a całość sam sobie montowałem jak na razie działa ale nie zawsze tak było.
Pierwsza wersja była na linkach nie za bardzo siłowniki miały siłę otwierać te drzwi, teraz poprawiłem i są na cięgnach sztywnych i od razu lepiej się otwierają
Offline
Noo golfinka zobiona ze smakiem Nie byłeś dziś czasem w Tychach? bo widziałem dziś taką albo samą albo mega podobna
Offline
Siemka. A jak w zimę z otwieraniem? Nie ma problemu z tymi siłownikami że coś przymarźnie czy jak? Wrzuć jeszcze foty ze środka. Golfik super. Pozdro.
Offline
Nie byłem w Tychach
Dbam o uszczelki zawsze nasmarowane wazeliną odpowiednio nie przymarzły mi jeszcze
Środek nie jest zrobiony jeszcze, skóra jest zniszczona ale się ją przeszyje może w przyszłym roku
Offline
Witam, mam tylne lampy tego samego typu. Jak się sprawuje to oświetlenie led? I jak wygląda wymiana owych diod? Jeśli oczywiście miałeś już styczność z wymianą tych żarówek. Golfik zacny jednak tak jak poprzednik pisał brakuje znaczka VW
Offline
Ja niestety nie mogę powiedzieć, że podoba mi się w 100% - nie lubię bad looka ani zbytniego wygładzenia. Jak dla mnie - gdyby została seryjna maska i klamki to byłby jednym z najlepszych.
Offline
Dziadek, wydaje mi się że raczej tych ledów nie będzie trzeba wymieniać, led ma przewidzianą pracę na 11 lat ciągłego świecenia.
Kajor, może masz i rację tylko dla mnie wyglądał by jak większość golfin, a jednak mój jest rozpoznawalny i chyba jeszcze nie widziałem podobnego
Offline
Większość nie większość, ale po prostu jakoś bad look i gładkie powierzchnie mi nie leżą - kwestia gustu. Cała reszta dla mnie jest kozacka.
To Tobie ma się podobać i zakładam, że tak jest.
Twój wkład pracy i zaangażowanie w projekt jest godne pochwały - Gofrownica naprawdę błyszczy i widać, że jest dopicowana.
Tak trzymaj!
Offline
W miniony weekend golfina przeszła remont silnika nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze, głowica kompletnie zregenerowana, planowanie, nowe zawory prowadnice zaworów, uszczelniacze i hydropopychacze, świec żarowych, do tego jeszcze zmiana dwumasa na jednomas i nowe sprzęgło docisk wraz z łożyskiem z luk-a no i dzięki temu zmieniłem olej z 10W40 na 5W40 co też poprawiło spalanie i kulturę pracy silnika.
Kilka fotek z prac
Offline
i jak po wymianie koła zamachowego (z tego co zrozumiałe wymieniłeś)?
ps.
żałuję że nie zamontowałem rejestracji jak ty
Ostatnio edytowany przez miodek (2012-01-28 01:10:52)
Offline
niom wymienilem, więc przy ruszaniu jest szarpanie jakiego nie było na dwumasie ale za to moge jechać sobie 50km/h na 5 biegu i jak dodam gazu przyśpiesza normalnie bez żarnych "turblulencji"
niom szkoda było ori zderzaka z R-ki żeby wiercić dziury na rejestrację
Offline
masz fotke z boku auta, ciekawy jestem jak wygląda?
Offline
dworak21,parę postów wyżej jest napisane
ELF napisał:
kutacso z pilota pilot zawsze mam dopięty do spodni
Ciekawi mnie możliwość awaryjnego otwarcia auta, jak np padnie akumulator
Ostatnio edytowany przez lukker (2012-02-18 11:43:32)
Offline
ile teraz km pod maska? byłes na hamowni
jednomas od czego jest ?
jak sprawuje sie ten box . nie lepiej czipa zrobic jak juz masz suszarke od arl (tez szukam takiej bo moja od asz sie konczy)
lampy tył,bad look i brak klamek niestety do mnie nieprzemawia niepasuje do mk4 nie ten kierunek
sory za taka opinie ale takie moje zdanie wazne zeby tobie sie podobało
Offline
pod maską chyba ze 120 około, nie hamowałem go nigdy. Jednomas mam z G60. Box jest trochę kijowy, jedyny plus tego że mogę sobie go włączać i wyłączać kiedy potrzebuję.
Wiesz co ja w żadnym kierunku jako tak nie idę robię z autem to co akurat mi się podoba, nie robię pod germana czy jakiś inny tak po prostu, każdy jest wolny i robi co mu się podoba
Offline
Dokładnie zgadzam się <Każdy jest wolny i robi co mu się podoba>
Offline