Golf 4 Klub Polska
Strony: 1
witam.
jakies 3 miechy temu zagrza³o mi sie tylne ko³o po szybkiej jezdzie po oko³o 80km.
straci³em az hamulce ! a w tylnym lewym kole wypali³o dziure w ko³paku.
samochód ostyg³ i w nocy ostroznie wrocilem do domu.
diagnoza mechanika - kolo stoi - wymiana piasty !
po kilku dniach to samo kolo stoi p³yn zagrzany- wymiana tylnych obu zacisków tarcz i klocków.
w miedzyczasie zapali³a sie kontrolka ABS- komputer odczyta³-uszkodzenie przedniego prawego czujnika ABS- wymieniono!
po kilku dniach znowu to samo gor±ca tylna lewa felga i mam wrazenie ze tez przednia prawa(ta od wymienionego czujnika)
ALE TYM RAZEM PO PODNIESIENIU AUTA WSZYSTKIE KO£A KREC¡ SIE BEZ OPORU!!!
wymieni³em komplet przewód hamulcowy ty³ lewy ten krótki i ten d³u¿szy 85cm...
oczywiscie p³yn dwa juz razy wymieniony na nowy!!
WSZYSTKIE POWYZSZE NAPRAWY NIC NIE PRZYNIOS£Y!!
auto ciagle ma gor±c± tyln± lew± felge...
Jakies sugestie??
Moze to pompa ABS??
Offline
Cze¶æ,
Ostatnio mia³em podobny problem , win± by³o brak sprê¿yn od odbijania hamulca rêcznego , pseudo mechanik jak wymienia³ mi oba tylne zaciski wyrzuci³ je bo twierdzi³ , ¿e nie by³o w nowym komplecie (TRW) , wiêc nie s± ju¿ potrzebne , dla tego sprawd¼ , czy masz te sprê¿yny i , czy odbija rêczny do koñca. Warto w Twoim przypadku zrzuciæ linki rêcznego z tylnich zacisków po tem dobraæ siê do linek w ¶rodku auta i sprawdziæ , czy mo¿na nimi swobodnie ruszaæ , jak czujesz , ¿e siê klinuje to , masz przyczynê. Ja mia³em jedn± lekko przytart± , ale chodzi³a dobrze , jednak¿e wymieni³em bo chod¼ mia³a dopiero jeden rok zaczê³a korodowaæ (posk±pi³em za pierwszym razem na linki i musia³em je drugi raz wymieniæ) na ATE 24.3727-0173.2 (uwaga przy nowych tarczach i klockach jest na styk i ¶ruba kontruj±ca trzyma siê na skrawku).
Poni¿ej filmik jak dobraæ siê do linek , gdy masz pod³okietnik.
https://www.youtube.com/watch?v=P_jEVPMaNSE
Offline
Strony: 1