Golf 4 Klub Polska

Golf 4 Klub Polska

Ogłoszenie


#1 2019-12-27 23:20:17

tomasz2912

http://www.golf4.pun.pl/_fora/golf4/gallery/2_1422961017.gif

Zarejestrowany: 2019-12-27
Posty: 1
Punktów :   

1,4 16V 2003r. Błąd czujnika G28 i ESP na desce rozdzielczej.

Witam wszystkich.
Jestem świeży tak więc trochę zamącę.
Posiadam golfa 4 silnik 1.4 bez LPG i od pewnego czasu tzn. od kąd go kupiłem wywala mu błędy P0321 i P0322 i świeci mu się na desce EPS.Jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o mechanikę ale poczytałem i na forach piszą że to czujnik G28 jest sprawcą tych błędów. No ale na tym samym forum na którym znalazłem tą informację piszą że sprawcą jest czujnik G40.
Nie wiem czy takowe występują w moim aucie ale chciałbym zasięgnąć wiedzy kogoś kto może miał już taki problem w swoim golfie. Mianowicie jest to silnik BCA i problem objawia się tym że motor nie rozkręca się dalej niż 3500 tak mniej więcej. jak się jedzie to tak jakby falował delikatnie przyspiesza zwalnia i tak w koło. Ale wydaje mi się że to jest spowodowane tym że jedzie w trybie awaryjnym. Dalej moje obserwacje polegały na tym że wsadziłem mu w OBDII jakis prosty tani nic nie warty wynalazek ściągnąłem aplikacje na tel i wykasowałem mu błędy. ESP dalej się świeci ale obroty silnika już wpadają na max. Ale po tej operacji nie da się jechać na 1 biegu bo tak szarpie że nawet w kasku to by głowę obił. Miał ktoś podobny problem?Wiem że mam do sprawdzenia wiązkę przewodów ale może jest ktoś kto konkretnie miał taki obiaw i wie w co łapy wsadzić. Dodam że ta benzyna pracuje jak diesel przynajmniej tak mi się wydaje. Nie da się tym jechać a chciałbym przynajmniej wiedzieć dlaczego. Znajomy my powiedział że kupiłem najgorszą jednostkę jaką mogłem kupić jeśli chodzi o grupę WV.
Pomocy będę wdzięczny za każdą podpowiedź.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora