Golf 4 Klub Polska
Witam szanowne grono, borykam się z problemem porannego odpalania. Ale zacznę od początku. Ori silnik został zatarty wiec kupile nowy słupek i przerzuciłem osprzęt że starego do "nowego" słupka i zaczęły się problemy z odpalaniem po dłuższym postoju . A mianowicie tak jakby auto nie odpalało na wszystkie gary .
https://youtu.be/y-aP0mRehQc
Na filmie widać jak 3 PD wali max korektę do góry, możliwe że dolna miedziana podkładka nie trzyma dobrze i olej przedostaje się do tłoka. Po ponownym rozebraniu PD była widoczna nieszczelnosc w postaci czarnego nalotu na kawałku podkładki. A ze miałem trochę grosza odłożonego a i chce aby auto było ze mną jeszcze kilka lat postanowiłem zrobić regenerację glowicy wraz z tulejami pod PD . Aby wszystko miało ręce i nogi wrzuciłem też nowe szklanki i walek . Pod pompowtryski nowe uszczelniacze Victor Reinz. I ku mojemu zaskoczeniu auto znow na zimnym dziwnie odpala a 3 wtrysk dalej wali wysoko dawka . Tutaj filmik jak to wygląda po zrobieniu glowicy
https://youtu.be/TW3RjrwR2YA
Czy to wina 3 PD czy może na 3 cylindrze jest najsłabsza kompresja dlatego tak się dzieje .
Ps. Auto odpala tak ciężko tylko za pierwszym razem później jest już wręcz idealnie.
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi
Offline