Golf 4 Klub Polska
Kupiłem tylko raz na trzy i zaraz jedna mi padła [prawdopodobnie uszkodzona była porcelanka czy coś takiego w środku,pęknięta ],potem założyłem gazownie i zalecili jedno [pierwsze,drugie NGK] .Na nich śmigam bezawaryjnie a cena jest przystępna.
Offline
Należałoby zawsze to lepszy start silnika i praca a zwłaszcza o tej porze roku.Stare zatrzymaj w przypadku jakby coś... Jeśli chodzi o sam zakup mam jeden sklep z częściami w którym się zaopatruje. Bez problemu podaje markę auta i co potrzebuje albo sami doradzą,proponują a jak nie to podaje firmę,markę części i niema problemu.Tym bardziej że stale u nich kupuje to szajsu nie wcisną a przede wszystkim dają dość spore rabaty,nieraz na allegro jest drożej.Co do innych części itp. to serwis, u nich też można uzyskać rabat nieraz całkiem spory.Przykładem jest sam pasek rozrządu pierwszą cenę podał 340zł a za trzecim razem jak za czołem skamleć zrobiło się 130zł bez kitu,czasem wart ich odwiedzić bo ceny okazują się wcale nie kosmiczne.
Ostatnio edytowany przez maniek (2011-12-11 09:32:52)
Offline
Do wolnossącego 1.8 (tak jak do wszystkich wolnossących od 1.4 do 2.0) zalecane są NGK BKUR 6 ET-10, oznaczone przez VW symbolem 101000033AA i mających odstęp elektrod 1,0 +/- 0.1mm , jednak do turbodoładowanych 1.8 (np. AGU) symbole zalecanych przez VW świec to 101000051AA oraz 101000063AA, co odpowiada świecom Bosch F7LTCR lub Bosch PFR6Q. Mają one przerwy między elektrodami odpowiednio 1.0 +/- 0.1mm oraz 0.8 +/- 0.1mm i zalecany moment dokręcania 30Nm.
Do silników VR5 i VR6 zalecane świece to 101000035AA czyli NGK BKr 5 EKUP o odstępie 0.7 +/- 0.1mm.
Cewka w MK4 jest mocna, więc nie powinien mieć znaczenia rodzaj świec, jednak przy instalacji LPG założyłbym te o mniejszym odstępie międzyelektrodowym - Bosch PFR6Q. W przypadku jej braku nie powinno być żadnej różnicy.
Offline