Golf 4 Klub Polska
Witam serdecznie!
Dziś rano auto odmówiło mi posłuszeństwa.
Po próbie odpalenia zapala się kontrolka ESP i auto nie odpala.
Jak podłączam VAG to wyświetla komunikat:
1314 Sterownik silnika magistrala CAN
Jak skasuje błąd to auto normalnie pali i jeździ.
Co może być przyczyną? Gdzie znajduje się ten sterownik?
Oraz czy mam powody by nie spać po nocy?
Bardzo proszę o pomoc
Offline
Sterownik silnika jak pokazywał mi elektronik jest pod podszybiem centralnie na środku.Pytanie czy coś nie grzebałeś w sterowniku wcześniej? jakim programem diagnozujesz? Te roczniki połączenie ze sterownikiem nawiązywać powinny po lini K a CAN obsługiwać powinna młodsze roczniki z tego co wyczytałem.Błąd 1314 wyświetlił mi się też ale raz jak próbowałem innego programu wynikało to z braku sygnału po magistrali CAN skasowałem i wszystko ok..Wychodzi na to że nie nawiązał połączenia ze sterownikiem,nie wszystkie funkcje diagnostyczne programu komunikują się po jedne lini K, są inne co pracują po CAN.A to że skasowałeś i auto odpaliło nie mam pojęcia co było, bo ten błąd mówi brak sygnału CAN magistrala sterownik silnika że nie nawiązał połączenia....Ważne też jakiego kabla używasz nie wszystkie programy współpracują z pierwszy lepszym kablem pamiętaj...
Ostatnio edytowany przez maniek (2012-01-02 08:56:37)
Offline
Używam polskiego porgramu VAG obd ii a kabel to niebieska chińska taniocha, samochód jest z końcówki 2000 roku i powinie modelowo jest to 2001 rok, oznaczenie silnika to ATD. czy ten przekaźnik jest firmy hella? znalazłem tylko jeden układ w okolicy której opisałeś i widze tam 3 bezpieczniki i jeden (chyba) sterownik własnie firmy hella. Problem jest za każdym razem po skasowaniu błędu normalnie odpala, i tak kilka razy za któryms razem problem powraca.
Ostatnio edytowany przez insart (2012-01-02 09:23:00)
Offline
1.Zestaw program+kabel kupony razem czy osobno a program załatwiałeś. 2.Komputer,sterownik wygląda tak. link. http://moto.allegro.pl/komputer-vw-golf … 66271.html 3.Problemu co do jego działania i samej wymiany nie widzę.Pamiętaj jego wymiana to nie wyjęcie i wstawienie drugiego. Tam są systemy i funkcje zaprogramowane a do tego trzeba nie lada znajomości,doświadczenia i konkretnego sprzętu wraz z oprogramowaniem (głowę na karku). 4.Diagnozę po lnii K większość aut do 2004 roku, CAN od 2004 roku. 4.Ty natomiast nie nawiązałeś połączenia ze sterownikiem i tak naprawdę program nie wykrył żadnego błędu bo niema jak, a usterka w dalszym ciągu nie usunięta,auto błądzi,raz pali raz nie.Tak sądzę.Przypatrz się jak zestaw do twojego programu wygląda (kabel KKL ),sprawa tkwi w połączeniu się i wyszukaniu usterki,wina jest po stronie złego kabla,moje spostrzeżenie... http://moto.allegro.pl/polski-vag-2-5-u … 23350.html
Offline