Golf 4 Klub Polska
rafik jak dobrze pamiętam to do 36 podchodzi tylko skrzynia bub sprawdz jaką masz no chyba ze kupisz całego paska na części
bez cięcia ściany grodziowej się nie obejdzie no chyba ze kupisz jakąś super cienką chłodnicę + wentylki
Offline
Czyli gabarytami silnik r36 jest większy od r32 ma sie rozumieć ,myślałem że różnice polegają na pojemności a nie konstrukcji.Skrzynie mam manualną tylko symbolu nie wiem musze sprawdzić .A jak z osprzętem ?
Offline
Zapytaj sie Kumanowi na VWzone on jest w trakcie swapa takiego i najlepiej Tobie powie tu masz link do tego http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=67543
Offline
Popytaj też Tucka (R36Tucek) na vwgolfie.
On zmieścił R36 (dokładnie 3.6 FSI z Audi, ale to ten sam silnik) do Golfa 3, gdzie jest jeszcze mniej miejsca.
Offline
gościu opowiada że będzie sporo pracy:
ps.
Jeśli się zdecydujesz to czeka cie OGROM pracy, przynajmniej z tego co koleś opowiada!
Ostatnio edytowany przez miodek (2012-01-22 13:39:55)
Offline
Nie da się zmieścić V8 bez modyfikacji ściany grodziowej i pasa przedniego.
Co do konstrukcji samego 3.6 - jest to podobnie jak R32 silnik typu VR6, ale z rozstawem 10,6 zamiast 15 stopni, co czyni go w zasadzie rzędówką. Poza tym jest większy gabarytowo i ma wtrysk bezpośredni typu FSI, a więc wędrujemy tu już w stronę układu wysokiego ciśnienia - sporo wyższego niż standardowe dla VR6 i innych MPI 3-4 bary - oprócz silnika trzeba pomyśleć nad wydajnymi pompami, regulatorami, itp.
Temat w Polsce najgłębiej przeanalizował chyba właśnie Tucek. Widziałem jego Golfa 3 osobiście i po montażu R36 w zasadzie nie było gdzie ręki włożyć, a komora silnika w MK3 i MK4 jest podobnych wymiarów (nieco większa w MK4).
Na pewno przy tego typu projekcie roboty oraz kosztów jest mnóstwo - myślę, że jeśli chodzi o przyrost mocy daleko lepsze efekty uzyska się uturbiając R32, np. sprawdzonym zestawem od HGP (450-515hp). Cena takiego moda będzie pewnie porównywalna z wsadzeniem 3,6, a stopień modyfiacji mniejszy.
Ale oczywiście to sprawa indywidualna i niektórzy mający dużo biletów NBP robią to, by pokazać że się da, oraz mieć dla samego "mania".
Offline
hmmm zestaw HGP to koszt 15 tys zł .Za często nie latam teraz golfikiem bo cena paliwa prawie 6 zyli,a pali nie mało ZIMA .I bede teraz miał zamiar coś pomodzić no i czeka mnie lakiernia(jakiś jeba..y kaleka zawadził mi przedni błotnik na parkingu pod sklepem dlatego było moje pytanie o kolor lakieru w innym poście).Jestem ciekaw jak to wygląda z wałkami sportowymi jakie przyrosty i osiągi .Jeden z posiadaczy golfa r32 karpi czy jakoś tak ma takiego golfika z wałkami sportowymi,lecz nie ma od niego odzewu jak sie zapytałem o koszty ,przyrost ,osiągi, spalanie itp.Musze zrobić pare fotek mojej gabloty i wstawić na forum.
Ostatnio edytowany przez rafik1967 (2012-01-22 19:15:56)
Offline
z fotkami dobry pomysł
Offline