Golf 4 Klub Polska
Jak w tytule chciałbym się poradzić czy warto kupic autko z takim silnikiem. Przeczytałem juz mase róznych tematów na róznych forach i rózne rzeczy już słyszałem. Najbardziej interesuje mnie spalanie bo nawet czytałem że moze spalic mniej niz 90 km wersja w co nie bardzo wieże chociaż 110 km nie trzeba tyle krecic zeby sie rozbujał i mozna jechać troche mniej agresywnie a tym samym równie szybko. Napewno jak bede szukał to z pompą rotacyjna nie na pompowtryskiwaczach. Najgorzej jest chyba z przebiegiem żeby nie był cofany. I tu moje pytanie do posiadaczy silnika 110 km jak jest z tym spalaniem i z awaryjnoscia tego silnika i czy polecacie ten silniczek, na co zwracac uwage kupujac auto z takim silnikiem?
Offline
Silniczek jest dosyć dynamiczny i daje radę przy tej masie auta. Awarii jakiś dużych nie było (wymieniane sprzęgło,regulator napięcia w alternatorze ).
Spalanie, cały czas z włączonym climatronickiem, cykl mieszany:
W lato 5,7 ; dochodzi do 6
Zima 5,3
Offline
Ja w swoim ahf w dwie osoby w lipcu na tracie katowice-wrocław-poznać-kołobrzeg spalił mi około 4,5-4,7 l w zime pali mi w mieście koło 6,5 a na trasie 5,5 nawet przy bardzo agresywnej jeździe po mieście nie spalił mi więcej jak 8l, dodam że kolega na tej samej trasie do kołobrzegu ale w sdi spalił tyle samo co ja a musiał jednak brusić silnik żeby się jakoś rozpędzić
Offline
Jak najbardziej warto, a spalanie jeszcze zależy w dużej mierze od stanu silnika i wtrysków oraz od sposobu jazdy
Offline
Bez dwumasa były początkowe serie silnika TDI o mocy 90KM. Oznaczenie AGR, lecz nie wszystkie tylko z początku produkcji. Ten silnik nie posiada też turbiny o zmiennej geometrii.
Offline
Ja mam 110ps ahf kod silnika i moge polecić naprawde. Mi na trasie moj rekord jesli chodzi o spalanie 5.2l autostrada 300km i reszta zwykła droga drugie 300km i spowrotem i wyszedł tak jak napisałem dodam ze mam chipa i polecam go rownież zrobić.
Samochód smiga nie powiem. Awarie sie zdarzyły ale nic konkretnego mam przejechane 220tys km. kto wie może troche wiecej,
Offline